• Een meisje bij mij op school, ze is 16, heeft zich het weekend verloofd met haar vriend van 26. Haar zusje is 12 en zit in de 1e. Nu zijn ze er achter gekomen dat haar zusje zwanger is van haar 15 jarige vriendje. Thefuck, waar gaat het heen met de wereld. :'D

    O.o
    great God, wat een gestoorde familie...


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tsja wij hebben ook een meisje van 15 die zwanger is van haar vriend. Maar als zij er gelukkig mee zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Flemish schreef:
    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tempesta schreef:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb zo'n hekel aan dat ge-'waar gaat het heen met de wereld' :'). Alsof er vroeger geen zwangere twaalfjarigen en zestienjarige verloofden waren. Er is niets mis met deze wereld dus stop er alsjeblieft over.
    Maar vooral dat van dat twaalfjarige meisje is echt ontzettend dom > <.


    i put the fun in funeral

    OMG.


    The universal language of art.

    Dovahkiin schreef:
    Daarom heb ik een hekel aan deze generatie. :Y)


    comfort in c h a o s

    ALTERMOON schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan dat ge-'waar gaat het heen met de wereld' :'). Alsof er vroeger geen zwangere twaalfjarigen en zestienjarige verloofden waren. Er is niets mis met deze wereld dus stop er alsjeblieft over.
    Maar vooral dat van dat twaalfjarige meisje is echt ontzettend dom > <.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wait, what? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ALTERMOON schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan dat ge-'waar gaat het heen met de wereld' :'). Alsof er vroeger geen zwangere twaalfjarigen en zestienjarige verloofden waren. Er is niets mis met deze wereld dus stop er alsjeblieft over.
    Maar vooral dat van dat twaalfjarige meisje is echt ontzettend dom > <.

    Nee vroeger had je geen twaalf jarige die zwanger werden en was de cultuur zo anders dat het niet vreemd was om op je vroeg re verloven(als was 16 jaar toen ook wel vroeg).
    Der is genoeg mis met deze generatie en dit, vooral die zwangerschap, is slechts een van de vele voorbeelden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee vroeger had je geen twaalf jarige die zwanger werden en was de cultuur zo anders dat het niet vreemd was om op je vroeg re verloven(als was 16 jaar toen ook wel vroeg).
    Der is genoeg mis met deze generatie en dit, vooral die zwangerschap, is slechts een van de vele voorbeelden.


    Vroeger hadden we wel 12-jarigen die zwanger werden?
    Toen werd je namelijk als 12-jarige als volwassen gezien.
    En in sommige culturen is dat nog steeds zo.


    Tell me about it, stud.

    Humble schreef:
    Gooi je toekomst maar weg ja.(joehoe)


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    (...)

    Vroeger hadden we wel 12-jarigen die zwanger werden?
    Toen werd je namelijk als 12-jarige als volwassen gezien.
    En in sommige culturen is dat nog steeds zo.

    Ja nee goed idee, we gaan onze cultuur vergelijk met die van de prehistorie. Dat is logisch.
    Dat gebeurd, hier, als sinds het begin van de jaartelling niet meer, als het niet eerder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Ja nee goed idee, we gaan onze cultuur vergelijk met die van de prehistorie. Dat is logisch.
    Dat gebeurd, hier, als sinds het begin van de jaartelling niet meer, als het niet eerder.


    Ik durf toch echt te wedden dat het honderd jaar terug ook voorkwam hoor. Nu worden de kinderen echter gehouden, vroeger moesten de moeders ze afstaan.
    En er zijn zoveel dingen die nu beter gaan dan vroeger, dus zo kan je wel eeuwen door blijven discussieren. Mensen moeten niet te veel zeiken over hoe het zou moeten zijn en gewoon gelukkig zijn.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan dat ge-'waar gaat het heen met de wereld' :'). Alsof er vroeger geen zwangere twaalfjarigen en zestienjarige verloofden waren. Er is niets mis met deze wereld dus stop er alsjeblieft over.
    Maar vooral dat van dat twaalfjarige meisje is echt ontzettend dom > <.

    Je zit daar fout, vrees ik. :Y)

    Vroeger gold het in bepaalde culturen dat je vanaf het moment van je menstruatie volwassen was, en rijp was voor seks. Helaas is dat niet zo; veel kinderen (want ja, het zijn nog kinderen) begrijpen dit verkeerd, en denken tegenwoordig dat ze er lekker op los kunnen ketsen, terwijl ze er helemaal nog niet klaar voor zijn. Om stoer te doen dus. Alles draait tegenwoordig om imago, en dat is wat er mis is aan deze wereld. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)