• Een meisje bij mij op school, ze is 16, heeft zich het weekend verloofd met haar vriend van 26. Haar zusje is 12 en zit in de 1e. Nu zijn ze er achter gekomen dat haar zusje zwanger is van haar 15 jarige vriendje. Thefuck, waar gaat het heen met de wereld. :'D

    Dovahkiin schreef:
    Daarom heb ik een hekel aan deze generatie. :Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Captivity schreef:
    (...)

    het is pas verkrachting als een van de twee niet wil. En je mag verloven met een ouder iemand, als beide partners er mee eens zijn, en de ouders hebben ingestemd.


    Voor verloven hoeven de ouders het er niet eens mee eens te zijn. Dat geld alleen voor als ze willen trouwen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wtf? I just don't know what to say about this.. Just realy.. STUPID.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk er eigenlijk niet zo heel erg van op. Tegenwoordig hoor je steeds meer van die dingen. Maar op 12 jarige leeftijd zwanger? Ik weet niet of ik dat moet geloven O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Flemish schreef:
    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    een meisje uit mijn klas kent haar, ze heeft bij hen op school gezeten
    waar gaat het toch heen met de wereld


    Life is hard and then we die

    SchoenVeter schreef:
    een meisje uit mijn klas kent haar, ze heeft bij hen op school gezeten
    waar gaat het toch heen met de wereld

    Hoe kan je dat nou weten... je weet niet eens wie het zijn? :'D

    Flemish schreef:
    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Flemish schreef:
    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jesus fuck