• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    [Liedjes die eigenlijk niet over iets dieps gaan, vind ik vaak toch wel het leukst. x"d]

    Sariah Alexandra McPark
    Langzaam speurde ik het veld rond, op zoek naar iemand die gedachten kon lezen. Die daar kon teleporteren, die kon humeur veranderen, maar verder kon ik niks vinden. Waar was Chiya. Ik hinnikte naar de twee achter me. Dan maar naar de hutten, dus ik liep het bos in.


    Tijd voor koffie.

    Wauw, dit topic is nu al dood aan het gaan.

    NOOOOOOOOOOOOO


    Tijd voor koffie.

    [Trouwens, ik was Candyfornia.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Trouwens, ik was Candyfornia.]

    Veranderd.

    Fateh
    Ik loop het beest achterna naar de open plek. Dit was niet aan mij besteed. Waarom moest iedereen nou samenwerken en het zo fijn te hebben. Nee dat is niks voor mij en ik ga er nu nog verandering in brengen. Gemakkelijk klim ik een stuk in een boom. Een tijdje kijk ik hoe ze wat aan klungelen met hun kleine vuurtjes die niet eens een plekje kan verwarmen. Nu begin ik dus heerlijke ideeën te krijgen. Snel zorg ik dat ik stevig zit en begin naar het vuur te kijken. Ik lag een beetje duivels en maak het vuur harder. Het bos zou toch niet in de fik gaan, daar zou ik niet zoveel aan hebben, maar een beetje spelen mag wel. Ik laat het vuur eens leuk hoog komen en dan weer dalen. Eens kijken hoe ze reageren, denk ik geamuseerd.

    [Sorry, maar zo kan ik me niet voorstellen hoe al die meiden voor Fateh vallen overal. x'd]

    [Op dit moment valt mijn poppetje hier op niemand ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [WAUW IK HEB GEWOON 16 PAGINA'S GEMIST. O_O Zal ik doen dat ik later gebracht ben ofzo, en waar kan ik inspringen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Randomness schreef:
    [Sorry, maar zo kan ik me niet voorstellen hoe al die meiden voor Fateh vallen overal. x'd]

    nee joh, nu is hij ook niet lief bezorgd en behulpzaam en dat is hij (ofja mijn personage) in andere RPGs wel en dan, ja neem de lyle house waar ik aan mee deed maar als voorbeeld. Daar is hij (dezelfde Fateh) een beetje dramatisch en mysterieus en viola.

    Sioux schreef:
    (...)
    nee joh, nu is hij ook niet lief bezorgd en behulpzaam en dat is hij (ofja mijn personage) in andere RPGs wel en dan, ja neem de lyle house waar ik aan mee deed maar als voorbeeld. Daar is hij (dezelfde Fateh) een beetje dramatisch en mysterieus en viola.


    -voelt zich aangesproken XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sweetest schreef:
    [WAUW IK HEB GEWOON 16 PAGINA'S GEMIST. O_O Zal ik doen dat ik later gebracht ben ofzo, en waar kan ik inspringen?]

    [Kom maar naar Chiya (ik) en Nadia (Midna) lopen. Dat je wat later bent gevlucht of zo. Gebracht lijkt me nogal raar, aangezien iedereen wil hebben dat we uit het bos komen :"D
    Nadia en Chiya zijn trouwens gitaar aan het spelen, misschien kwam ze daar op af?]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:32 ]

    Midna schreef:
    (...)

    -voelt zich aangesproken XD-

    ik bedoel jou ook(lol)

    Sioux schreef:
    (...)
    ik bedoel jou ook(lol)


    I know haha xd. Ik moest toch iets doen met dr ;D Fateh was dit keer de slachtoffer ;D Nu niet hoor ;D nu is de gitaar van Nadia et slachtoffer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you