• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Sioux schreef:
    Fateh
    Ik zag dat iemand mijn vuur stil zette. Ja leuk, als iemand een slechte bui heeft hoeft die mijn plezier niet te verstoren. Snel sprong ik uit de boom en liep geïrriteerd terug naar mijn hutje, voordat ik iets ging zeggen dat weer eens slecht opgevat zou worden. Daar kon ik tenminste wel spelen en hoefde niemand me te storen. Ik maakte mijn vuurtje weer aan en legde mijn vest neer als een kussen. Rustig ging ik liggen en keek naar het vuur.

    [Is er al een hut voor Fateh gebouwd dan?]

    Miya Blake
    Ik schonk geen aandacht aan Fateh die geïrriteerd wegliep. Aangezien hij al droog deed bij de eerste ontmoeting, boeide het me niet veel. Met een glimlach en een handbeweging zette ik het vuur weer tot branden, die daarna automatisch tot as verpulverde. Fluitend ging ik achterover zitten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Randomness schreef:
    (...)
    [Is er al een hut voor Fateh gebouwd dan?]

    hij heeft (een tijdje terug) snel een eigen hutje in elkaar geknutseld aangezien hij geen zin heeft/had om bij de groep te blijven.

    [Ok, ik ga het proberen, maar als ik de mist in ga, kunnen jullie me dan een beetje helpen? Trouwens, mijn tweede gave was toch ook nog mensen pijnigen met mijn ogen, of niet?]

    Sophia

    Aarzelend ging ik op het geluid van twee zingende meisjes af. 'Hallo,' zei ik verlegen toen ik bij een paar mensen van mijn leeftijd aan kwam, die rond een kampvuur zaten. Voorzichtig keek ik naar de grond, hopend dat niemand me meteen recht in mijn ogen aan zou kijken. Ik had mijn krachten nog niet helemaal onder controle en ik wilde niemand per ongeluk hypnotiseren, of nog erger: Pijnigen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:42 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik stopte weer. Het meisje keek naar de grond.
    Ze wilde niemand pijn doen, las ik uit haar gedachten. Pijn doen?
    'Uh, hoi,' zei ik.

    Sophia

    Beetje bij beetje tilde ik mijn hoofd op en probeerde het meisje wat hoi terug zei niet direct aan te kijken. 'Ik ben Sophia. En aangezien jullie ook paranormale krachten beschikken... Ik kan mensen hypnotiseren en pijnigen met mijn ogen.' Mijn stem trilde. Het klonk nog veel freakier als ik het zelf zei. 'Maar ik heb het nog niet zo goed onder controle, dus... Daarom kijk ik jullie liever niet meteen direct aan.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Oké, Ik ben Chiya. Ik zie aura's en kan gedachten lezen.' Ik stopte mijn gitaar weg.

    Sariah Alexandra McPark
    Nadat ik Miya en Fateh de weg had gewezen, hadden ze geen aandacht meer aan ze besteed. Ik zag Chiya weer, dus ik rende naar haar toe. Het was behoorlijk vervelend dat ik op het moment niet kon praten, alleen maar hinniken. Maar vliegen was wel cool. Ik brieste. Ik zag dat er nog een meisje was. Ze leek heel nerveus. Ze is bang mensen pijn te doen? Haar gedachten waren sterk. Ik hinnikte naar haar en wapperde met mijn vleugels. Een goed ding aan pegasus zijn, was dat ik meer durfde.


    Tijd voor koffie.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Sophia, dit is Sariah, ze heeft... alleen een klein probleem nu.' Ik wees naar Sariah.' Ik nam aan dat Nadia zichzelf voor kon stellen, aangezien zij geen pegasus was en kon praten.

    Sophia

    Glunderend keek ik naar de mooie pegasus voor me. 'Hoi Sariah... Zou het erg raar zijn als ik zin had om haar te aaien?' Grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:26 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Nadia Stone

    Chiya stelde Sophia voor aan een pegasus voor die blijkbaar Sariah heette. Mij stelde ze niet voor. 'Ik ben Nadia,' zei ik kortaf en speelde wat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Welk lied? (;]

    [Ehm ff eentje zoeken Parachute - Kiss Me Slowly ? ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sure. Ff Youtuben. ;P]

    Sariah Alexandra McPark
    Ik hinnikte ter begroeting naar Nadia en Sophia. "Hoi Sariah... Zou het erg raar zijn als ik zin had om haar te aaien?", zei Sophia. Ik hinnikte speels. Ik was écht heel anders als ik een Pegasus was. Ze begon me te aaien. Het was raar. Best wel... fijn, denk ik. Ik brieste.


    Tijd voor koffie.