• Hello (:

    Wat ? :

    Ik ben op zoek naar een mede-schrijver(ster), die dus samen met mij een verhaal schrijft (hihi dat lijkt me logisch bij een mede schrijver).

    Waarom ? :

    Ik zit al de hele week ziek thuis en het begon me te vervelen. Ik wilde graag een nieuwe story schrijven, maar kwam toen op het idee om samen te gaan schrijven. Ik zoek niet alleen een persoon om mee te schrijven, maar ook een soort nieuwe buddy (:

    Waarover ? :

    Ik heb er lang over na gedacht, ik wilde eigenlijk One Direction doen. Maar dat is in deze tijd best onorigineel geworden, daarom kwam ik tot de conclusie een (hopelijk) goede Harry Potter story te starten. Maar kom jij nou met een goed idee voor een 1D verhaal, sta ik daar natuurlijk ook voor open.

    Over mij :

    Ik denk dat jullie me wel eens voorbij hebben zien vliegen, op het forum, in de spotlight of in één of andere story (heb er momenteel één die ik alleen schrijf en ben van ééntje een co-auteur). Ik ben elke dag wel online, niet dat ik elke dag iets post. Maar ik probeer het wel, want zo krijg ik plots weer inspirtatie op de ene dag. Blijk ik op de andere dag niks te hebben, ik ben wel altijd online (of op msn of op Quizlet) dus je kunt altijd wat aan me vragen/zeggen/vertellen/praten noem maar op.

    Eisen ? :

    Ik heb geen eisen, alhoewel je moet wel gezellig blijven dan komen we een heel eind (:
    Ik heb het liefst ook dat als je hier aan begint, je wel eerlijk zegt hoe vaak je gemiddeld op Quizlet zit.
    Je schrijfstijl is ook belangrijk, maar ik ben zelf ook niet een topschrijfster. Dus wat samenwerking lost al veel op.

    Hoop dat iemand reageert, Je hebt dus de keuze uit een One Direction verhaal of een Harry Potter verhaal.

    xx Saigon


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou het wel tof vinden, over Harry Potter. One Direction wordt wel een beetje on-orgineel inderdaad.
    Je kunt een kijkje nemen bij mijn stories, zelf ben ook co-auteur van een ander Harry Potter verhaal, waar ik Draco Malfoy in beschrijf. Ik ben iedere dag online C:

    stuur me maar een pb' tje C:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 15:43 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik wil wel (;
    Harry Potter of One Direction? Maakt echt niet uit.
    ik ben zelf ook vaak online en kan elke dag schrijven - ik heb een ipod.
    voor mijn schrijfstijl kun je fv bij mijn story's kijken en ik heb ook nog wel wat random teksten liggen.
    stuur me maar een pb c:


    I solemny swear I'm up to no good.