• sooo,

    als je een one shot wilt wil je dit dan even invullen.
    je hoeft geen verhaallijn in te vullen maar dan duurt het wel langer. ze komen allemaal in mijn story voor one shots te staan.
    take an abo, ik waarschuw niet!


    naam:
    leeftijd:
    met wie:
    karakter:
    uiterlijk:
    verhaallijn:


    xx

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:19 ]


    Never forget who you are

    Naam: Beyza (uahahah Ik zelf Yeah Buddy)
    Leeftijd: 14.
    Met wie: Harry Styles
    Karakter: Grappig, lacht alleen maar, blij, heeft veel meegemaakt, aardig en vooral sociaal. Mensen die haar voor het eerst kenenn mogen haar door haar blije grappige uitstraling.
    Uiterlijk: Zwart, lang, steil haar. Bruin-zwarte ogen. Breed en wat dik, maar best wel mooi.
    Verhaallijn: Beyza is moslim. Ze is fan van 1Direction, maar weet dat ze hun niet zal ontmoeten. Uiteindelijk op de een of ander ontmoet ze hun. de jongens mogen haar en wisselen nummers uit. Ze zijn beste vrienden. Voornamelijk met Harry. Harry probeert het duidelijk te maken, maar Beyza probeert hem te mijden omdat ze volgens haar geloof niks mag beginnen met een ongelovige. Ze vraagt raad van Zayn, maar weet dat ze er niet ver mee komt. Harry doet alles voor haar enz...
    De rest mag je zelf weten, ook al heb ik alles zowat in scene gezet.. auhahaha.
    Veel succes :)


    Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

    naam: Cheryl Jones
    leeftijd: 16
    met wie: Liam Payne
    karakter: behulpzaam, warmharig, verlegen, af en toe onzeker
    uiterlijk: halflang bruin stijl haar, groene ogen, normaal postuur
    verhaallijn: iets romantisch

    naam: Merel
    leeftijd: 16
    met wie: Niall Horan
    karakter: Lief, beetje verlegen, koppig.
    uiterlijk: http://i42.tinypic.com/2zg7ua9.jpg (Barbara Palvin)
    verhaallijn: Hmm, ik ben een beetje inspiratieloos.. maar iets like dat ze elkaar in een supermarkt ontmoeten ofzo! (:

    succes!!
    x


    Jus drein jus daun

    naam: Sarah
    leeftijd: 18
    met wie: Nathan Sykes
    karakter: Lief,verlegen,onzeker,koppig,behulpzaam
    uiterlijk: bruine ogen,blank,donker bruine lokken haar
    verhaallijn: Een romantisch verhaal : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    naam: Iris Elizabeth
    leeftijd: 16 jaar
    met wie: Niall of Zayn :)
    karakter: Iris is een beetje een raar mens. Ze is heel vrolijk en heeft haar melige buien, maar ze is ook een persoon die altijd voor je klaar staat met een luisterend oor en een warm hart. Over zichzelf is ze nogal onzeker, maar ze trekt zich niet snel iets van iemand aan.
    uiterlijk:


    verhaallijn: Ze zitten in een lift als ineens de stroom uitvalt en ze samen een dag moeten doorkomen met weinig voedsel, amper licht en met elkaar.
    Romantisch, Drama.


    Firm believer of all that is magic

    DanceStarxX schreef:
    naam: Sarah
    leeftijd: 18
    met wie: Nathan Sykes
    karakter: Lief,verlegen,onzeker,koppig,behulpzaam
    uiterlijk: bruine ogen,blank,donker bruine lokken haar
    verhaallijn: Een romantisch verhaal : )


    Een 'one' shot, niet een simpele stand alone.


    Firm believer of all that is magic

    naam: Marilyn
    leeftijd: 17
    met wie: Liam Payne
    karakter: Liaf, onzeker, vertrouwbaar. Maar ze praat wel veel en ze heeft droge humor ;)
    uiterlijk: Blonde lange lokken die golven. Blauwe ogen en lacht veel.
    verhaallijn: Mm, laat me denken ... Ok; Marilyn is de styliste van de jongens. Dus ze stelt hun outfits samen enzo. Maar in de kleedkamer van Liam worden ze verliefd ofzo? Hahaha, ik heb echt geen idee xD Lol, Kies jij maar ;P


    Reality leaves a lot to the imagination.