• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Met een zucht sta ik op en loop ik de dansschool uit. Buiten dwarrelen allemaal kleine witte vlokje.
    Ook dat nog!
    Van al dat sneeuw gaat mijn gestylde haar krullen. Ik leg de capucho met een grote vossenkraag op mijn hoofd. Het bedekt mijn haar helemaal. Langzaam slenter ik door de sneeuw.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya
    als ik klaar benkomt André naar binnen lopen "Wat zullen we eens gaan doen?"
    hij kijkt Levi en mij aan ik luister naar zijn voorstel en lach "Yep typisch Levi" en veeg snel de tranen weg, als ik André ook hoor lachen.
    "Als mijn meisje het goed vind?" André komt naast me zitten en Sarona waat meteen dat ze weg moet wezen "Wil je dat?" Vraagt hij en hij drukt een kusje op mijn wang. "Ik... ze zijn klaar met het onderzoeken van het huis en als ik wil kan ik erheen op te kijken wat niet beroofd is..." en ik kijk André aan, als ik tranen weer voel opkomen kijk ik snel weg.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:57 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [gaat neit gaan. :P iemand anders??]
    Lilly
    Het was erg gezellig geweest in de stad. Zeker nu Donna weggegaan was. Ikzwierf nog wat na voor leuke kleding. Toen zag ik wat vlokjes voorbij dwarrelen. Sneeuw bah bah bah dacht ik. Toen zag ik een bekend figuur Donna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ar lees vorige blz]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (anders miss Dimitry? die scharrelt ook rond.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Dus ze weten wie het waren?"
    Vraagi k voorzichtig en pak haar hand vast.
    "Of dat nog niet..."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [waar is ie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik duik een klein lunchroom binnen als het harder begint te sneeuwen. De warmte komt me te gemoet.
    "Goede avond," zeg ik tegen de jongens achter de bar. Ik schenk ze een lief lachje.
    "Doe mij maar een salade," zeg ik tegen een van de knappe jongens.
    Hij lacht ondeugend.
    "Anders nog iets?" vraagt hij terwijl hij met zijn wenkbrauw wiebelt.
    "Misschien later," zeg ik lachend.
    "Ik doe niets met lege maag."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    "Dus ze weten wie het waren?"
    Vraagt hij voorzichtig en hij pakt mijn hand vast
    "Of dat nog niet..." "Nou.. ze weten iniedergeval dat het dezelfde gasten zijn die bij Dimitry hadden ingebroken en bij mijn nicht... ze zijn met z'n 6en"
    mompel ik en tranen rollen weer over mijn wangen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [waar is dimitri]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (hij staat op het nog dunne ijs.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Nou.. ze weten iniedergeval dat het dezelfde gasten zijn die bij Dimitry hadden ingebroken en bij mijn nicht... ze zijn met z'n zessen."
    Ik knik en probeer me in te houden.
    "Weten ze waar ik woon?" Vraag ik zachtjes.
    "Want als dat zo is, moet ik het hier gaan beveiligen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [in de stad??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya
    ik kijk weer naar de grond en mompel snikkend 'denk je dat ze het op de famillie Hart hebben gemunt??' en Sarona springt op da bank naast me en geeft me troostend kopjes.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (nee doe gewoon in een parkje ofzo ergens met een beekje waar hij opstaat)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »