• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zó, opgelost denk ik dan maar. toch? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (fukushima lekker weer pb werkt nie... nou tot draken rpg dan T.T ninu en ik zijn off naar de deen, zo weer terug T.T)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Yay! we gaan naar de draken rpg! (yeah) (hoera) okay zie jullie later ongeveer rond 5 uur half 6 of zo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Urgh, what the hell happened here? Waar zitten we opeens?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wij staan stil, ga jij anders maar verder met Arion waar je was, wij wachten wel op jullie. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Als het voor Evelien goed is kan ik met Arion doorspoelen naar 7u s avonds, naar de date. Hoe het zit met Charlotte en Michael weet ik niet echt]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jupdiedup, goed voor mij :3 Dan ga ik al eens wa outfits zoeken, aangezien ik nie van winter hou, kan Mary er dan maar best mooi uitzien :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En hoe het zit nu met de andere dan? :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Err, Evelien; whut? En als Bailas het niet erg vind wil ik met Charlotte ook wel doorspoelen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nikske :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik zou zeggen ga gewoon verder met Arion en Irial en wacht nog even met Char. ;')]

    [Well, ik ga eten ;)]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan je je laatste post met Kyle er nog even op zetten?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik vouw Charlie's truitje op en leg het op tafel. Ik neem het morgen wel mee naar school. De zenuwen gieren door me heen terwijl ik me uitkleed en de douche opendraai. Ik was me helemaal, en wanneer ik klaar ben, droog ik me af en wikkel de handdoek om mijn haren. Ik doe mijn ondergoed aan, en ga in mijn kast neuzen naar leuke kleren. Ik kies dit, en ga mijn haren drogen. Ik besluit ze wat te krullen en losjes op te steken, zodat het niet te moeilijk wordt met mijn muts. Ik poets nog even mijn tanden, doe wat make-up op en doe mijn schoenen aan. Het zijn donkergrijze enkellaarsjes met een kleine hak. Ik doe mijn sjaal om mijn hals en trek mijn jas aan. Nerveus bekijk ik mezelf nog enkele keren in de spiegel. Snel doe ik nog wat parfum op, en gris mijn tas mee. Deze keer vergeet ik mijn sleutels niet. Ik doe de deur op slot, en loop naar het park, terwijl ik mezelf zo goed mogelijk probeer te kalmeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Wanneer ik klaar ben was ik mijn handen voor de tiende keer omdat ze alweer klam zijn van het zweet. Normaal ben ik nooit zo nerveus, wil ik nooit zo graag een goede indruk maken. Ik sprint de trap af en ga na of ik alles mee heb; sleutels, portemonnee met geld, extra muts en handschoenen. Check.
    Ik stap in de auto en vertrek. Net wanneer ik aan de ingang van het park, waar we hadden afgesproken, toekom zie ik Mary een eindje verderop wandelen. Ik rijd naar haar toe en toeter even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schrik even en kijk op. Ik herken de auto niet en probeer te kijken wie erin zit. Dan zie ik dat het Arion is. Ik wuif even en blijf staan. Moet ik nu gewoon instappen, of...? Ik bijt op mijn lip en wiebel wat heen en weer. Ik kijk rond en stap dan toch maar de auto in.
    "Hoi," zeg ik terwijl ik de deur dichtklap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.