• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Hoi," zegt Mary terwijl ze instapt.
    "Hey," glimlach ik. "Nu ik jou zie wou ik dat ik meer moeite gedaan had er goed uit te zien. Heb je honger?"
    Nu ze naast me zit voel ik me al een heel stuk minder nerveus. Terwijl ik wacht op een antwoord rijd ik alvast naar het restaurantje dat ik uitgekozen had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nu ik jou zie wou ik dat ik meer moeite gedaan had er goed uit te zien. Heb je honger?"
    Ik kijk subtiel uit het raam zodat hij niet ziet hoe rood ik word.
    "Ach, je ziet er goed uit," zeg ik zacht wanneer ik hem weer aankijk en het rood wat is weggetrokken.
    Ik glimlach ook en mijn maag rommelt wat, mijn antwoord vervangend.
    "Ja, blijkbaar wel. Is dat erg?" vraag ik voorzichtig.
    Misschien was het de bedoeling dat ik al had gegeten. Damn. Misschien toch nog beter eerst een boterham naar binnen gewerkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ach, je ziet er goed uit," zegt ze zacht. Haar maag rommelt. "Ja blijkbaar wel. Is dat erg?" ze klinkt onzeker.
    Ik schud glimlachend mijn hoofd.
    "Wat klink jij overtuigend zeg. En nee, dat is perfect."
    Ik parkeer net voor het restaurant, stap uit en open het portier voor Mary. Wanneer ik de auto vergrendeld heb bied ik haar een arm aan.
    "Madame," zeg ik met een kleine buiging en een schuin lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat klink jij overtuigend zeg. En nee, dat is perfect."
    Ik grinnik.
    "Ik meen het wel. Je ziet er ook goed uit," zeg ik met een glimlach. Wanneer we er zijn, stapt hij uit, en voor ik hetzelfde kan doen, heeft hij als een echte heer mijn deur al geopend. Ik haak mijn arm in de zijne en kijk naar het restaurant.
    "Wat is dit?"
    Ik kijk hem vragend aan. Als dit een dure tent is, weet ik nu al dat ik mezelf belachelijk ga maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat is dit?" vraagt Mary dan.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Dit, Mary Mary Santiago," zeg ik geamuseerd. "Is een restaurant. Hier komen mensen als ze willen eten maar zelf niet willen of kunnen koken. Of als ze indruk willen maken op hun date."
    Ik moet me inhouden niet te lachen. Ik hoop alleen maar dat deze tent niet te min is voor haar, steenrijk ben ik helaas niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kan het niet laten te lachen.
    "Tuurlijk is dit een restaurant, ik ben niet achterlijk."
    Ik grinnik.
    "En waarom noem je me nog steeds Mary Mary?"
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond.
    "Niet dat ik het erg vind," zeg ik zacht en kijk hem weer aan.
    Ik ril even, maar niet van de kou. Ik ril om hem. Hij is zo... Ik weet niet. Zo lief, en attent. Ik tover weer een glimlach op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Tuurlijk is dit een restaurant, ik ben niet achterlijk. En waarom noem je me nog steeds Mary Mary? Niet dat ik het erg vind."
    "Waarom vraag je het dan?" vraag ik lachend. Ze rilt even en ik neem haar mee naar binnen waar we al snel een tafeltje toegewezen kregen. Ik neem haar jas aan, doe de mijn uit en ga ze aan de kapstok hangen voor ik bij haar ga zitten.
    "Neem trouwens maar gewoon wat je wilt, ik betaal."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Waarom vraag je het dan?"
    "Nieuwsgierigheid?" antwoord ik lachend.
    Ik kijk het restaurant rond wanneer we naar onze tafel gebracht worden. Hij neemt mijn jas aan en ik moet even giechelen. Hij is echt zo anders. Je zou niet zeggen dat hij een ijshockeyspeler is.
    "Neem trouwens maar gewoon wat je wilt, ik betaal."
    Ik bijt op mijn lip, en hou me in om niet te antwoorden dat ik anders toch niets had genomen. Ik bekijk de menu even en kijk over de rand heen naar hem.
    "Wat neem jij?" vraag ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat neem jij?" vraagt Mary terwijl we in de menukaarten kijken.
    "Geen idee, ik zie verschillende dingen die me lekker lijken." Ik krab even in mijn haar en kijk haar aan. "Maar zoals ik al zei, neem gewoon waar je zin in hebt."
    Dan komt de ober ons bestelling op nemen, ik bestel een glas water voor mezelf, wacht tot Mary besteld heeft en zeg dan dat we over het eten nog even twijfelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik neem een ice tea en bekijk het menu.
    "Pfoe, wat moeilijk."
    Na een tijdje leg ik het menu neer.
    "Ik houd het bij een simpel slaatje," zeg ik met een glimlach.
    Eigenlijk heb ik zin in spaghetti, maar daar waag ik me niet aan. Niet op een eerste date. Op geen enkele date, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 18:47 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Yo ik zal hem even zoeken. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Ik zet de douche en uit droog me af.
    Aangekleed en bijgekomen loop ik naar beneden.
    "Ik ga er zo weer vandoor." Zeg ik en ga op de bank zitten om mijn schoenen aan te doen.
    "Waarheen?" Mijn vader kijkt op van de tv.
    "Irial." Zeg ik terwijl ik mijn veter strik.
    "Heb je al iets gegeten." Ik knik.
    "Ja, in de stad." Glimlach ik en spring omhoog.
    Ik pak mijn mobiel en sms Irial.
    'Ik ga zo van huis weg Xxxxx' Ik verzend hem en loop naar de gang en pak mijn dikke jas uit de kast.
    Die van net, heb ik gemerkt, is te dun.
    "Kom je vanavond nog thuis?" Vraagt mijn vader vanuit de woonkamer.
    "Weet ik niet, Irial had een verrassing. Ik ga nu doei pap."
    Ik open de voordeur.
    "Doei, Kyle."
    Gelukkig doet hij niet zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 18:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Pfoe, wat moeilijk. Ik houd het bij een simpel slaatje," zegt ze met een glimlach. Ik zucht en kijk even over mijn menukaart.
    "Je bent toch niet op dieet ofzo?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
    Ondertussen overweeg ik mijn opties.
    Als ik steak neem dan lijk ik gulzig, als ik vis neem dan stink ik uit mijn mond. Pasta?
    "Ik denk dat ik de spaghetti neem," zeg ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent toch niet op dieet ofzo?"
    Ik schud mijn hoofd en glimlach.
    "Ik denk dat ik de spaghetti neem."
    Ik grijns.
    "En ik wilde het niet nemen omdat het zo'n smosreputatie heeft!"
    Ik grinnik en neem de menu weer.
    "Damn, nu kan ik weer niet kiezen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik krijg opnieuw een sms van Kyle.
    "Ik ga zo van huis weg Xxxxx"
    Shit, fuck, crap. Ik ren doorheen het huis om alles af te hebben. Met mijn aansteker doe ik alvast de theelichtjes die ik op de trap gezet heb aan. Ik ren terug naar beneden en steek de rest van de kaarsjes aan. Ik dim de lichten en kijk of alles in orde is. Het hele huis is gehuld in kaarslicht. De theelichtjes staan leiden als een soort van landingsbaan de weg. In de woonkamer staat pas de echte verrassing.
    Met theelichtjes heb ik "I love you" gespeld op de vloer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.