• Ik ben net door de sneeuw gelopen om naar de kapper te kunnen, heb een uur moeten wachten, en ik had had koud: maar het was het zó waard!
    Het is nu nog blond, met laagjes en een pony, maar het wordt nog lichtbruin!
    Wat voor kapsel hebben jullie je laten aanmeten bij de kapper, of wil je nog naar de kapsalon?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoshi schreef:
    Echt leuk kapsel ^.^
    Ik heb mijn haar precies zoals ik wil, het mag alleen nog iets langer. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Staat je echt leukk.
    Haha mijn moeder is kapster dus heb elk half jaar wel een ander kapsel/ander kleurtje.
    Nu is het donker bruin/rood achtig en lang. Staat wel leuk hoor haha.

    het staat je echt ! (:
    en ik heb nu halflang tot lang haar haar , en het is allemaal gelijk met een schuine streep , maar ik zou graag is het willen knippen tot op mijn schouders maar ik durf niet ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Het staat je zeker wel goed! ;3
    Ik heb mijn haar een paar dagen voor Kerst laten knippen door het lief van mijn broer, en toen vond ik het veel te kort, maar nu is het al bijna terug goed.


    effort never betrays you

    Hoshi schreef:
    Echt leuk kapsel ^.^
    Ik heb mijn haar precies zoals ik wil, het mag alleen nog iets langer. (:


    Shoganai i ne~

    Mooi kapsel, maar hoe je het zei: "hier issie dan"
    is het alsof de postbode kwam en belt: "Goeiemorgen, ik heb een pakketje. Hier is hij dan"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb vrijdag ook pony laten knippen! I'm ugly dus ik zet geen foto haha. (: $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Gewoon laagjes en schuine pony laten bijwerken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hahahahaahahahahahaha, yeah.


    We're all mad here.