• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Valerie Maria Jones [27] Geeft Elementen & Gave ~ Aarde

    Ik hoorde de bel al gaan en liep naar de deur. 'Mond er dus over houden.' Ze knikte allemaal, ze wisten dat het niet zo bedoeld was maar als nog. Ik deed de deur open en daar stonden drie meisjes te wachten. 'Hallo, welkom op het internaat.' zei ik zo vriendelijk mogelijk. 'Kom binnen, ik ben Valerie Jones en ben jullie hoofd begeleider.' In de hal stonden we stil en ik keek ze afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    De deur ging open en in de deuropening stond een vrouw. Ik schatte haar niet ouder dan 30. 'Hallo, welkom op het internaat,' zei ze vrolijk. 'Kom binnen, ik ben Valerie Jones en ben jullie hoofd begeleider,' zei ze en ik knikte. Ik liep naar binnen en zag aantal mensen staan. Wie waren dat allemaal? Ik zocht een rustig plekje op in de hal en ging daar staan wachten. Zouden er veel mensen komen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn – Vuur

    Een meisje voor me had al aangebeld. Mooi, hoefde ik dat niet meer te doen. Even zuchtte ik, mijn humeur was diep gedaald en dat irriteerde me weer want ik was graag vrolijk. De deur werd geopend en een vrouw verscheen in de opening. ‘Hallo, welkom op het internaat,’ zei ze op een vriendelijke toon. ‘Kom binnen, ik ben Valerie Jones en ben jullie hoofd begeleider.’ Na deze woorden liepen we achter haar aan naar binnen en bleven in de hal stil staan. Met een zucht liet ik mijn tas van mijn schouder af glijden. ‘Ik ben Nouka, waarom zijn we hier?’ vroeg ik haar, probeerde zo vriendelijk mogelijk te klinken en niet te laten blijken hoe slecht gehumeurd ik was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rainer Gould
    De deur was al open en er liepen drie meisjes naar binnen.
    Ik liep ook naar binnen en mompelde iets wat op 'Hoi' leek.
    Ik ging in een hoekje in de gang staan, waar ik niet opviel


    If there's no risk, there's no reward.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik hoor een stem vanuit de deuropening, maar ik zie de spreekster niet want het zicht wordt bedekt door wat meisjes die voor me staan.
    Valerie Jones, de hoofdbegeleider. De mensen voor me stromen naar binnen waardoor ik na een tijdje ook naar binnen stap.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Valerie zegt dat we het niet mogen hebben over de krachten van de kinderen. Dat wist ik al, maar dan nog.
    Ze loopt naar de deur en opent die. Dan stelt ze zich voor. Ik sta achter haar en begin mezelf ook voor te stellen.
    'Ik ben Lorral, ook een begeleider. Als mevrouw Valerie er niet is, dan heb ik de leiding,' zeg ik tegen wat mensen die naar binnen lopen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    De deur gaat open en in de deuropening staat een vrouw, 'Hallo, welkom op het internaat. Kom binnen, ik ben Valerie Jones en ben jullie hoofd begeleider,' zegt ze vrolijk. Ik stap naar binnen en sleep me koffers achter me aan. ‘Ik ben Nouka, waarom zijn we hier?’ vraagt een ander meisje aan de vrouw. Ik kijk haar even verbaasd aan. We zijn hier heen gestuurd door onze ouders, waarom zouden we hier anders zijn? Terwijl ik de hal bekijk doe ik een van me iPod oortjes uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christina Amey Benneth ~ Necromancer

    Toen ik zag dat de deur werd opengedaan, ging ik iets sneller zodat ik mee naar binnen kon. Daar bleef iedereen staan in de gang. Ik keek een paar meisjes aan, waarna ik mijn ogen naar mijn voeten richtte. Ik krabde even aan mijn hoofd en keek toen afwachtend naar de oudere vrouw.


    Take me to wonderland

    Sander~teleportatie
    Ik loop achter de rest aan en ga in de hal staan luisterend naar de begeleiders.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:47 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen

    Ik zag dat Valerie met drie meisjes in de hal stond. De deurbel ging weer en ik liep naar de deur buiten stonden een stel kinderen te wachten. [Ik weet niet meer wie !!] 'Hallo, ik ben Dawn McKenzie welkom.' zei ik toen ik een gebaar met mijn hand maakte dat ik naar binnen kon gaan. 'Jullie kunnen naar die vrouw daar lopen.' zei ik en ik wees naar Valerie. Ik liep terug naar de docenten en liet een zucht.

    Valerie Maria Jones [27] Geeft Elementen & Gave ~ Aarde

    Ik stond bij de meisjes als er meer jongeren aan kwamen lopen. 'Welkom ' zei ik toen. Ik stak mijn hand uit, 'Valerie Jones, hoofdbegeleidster.' zei ik toen ik mezelf voorstelde. Weer keek ik de jongere afwachtend aan.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    'Waarom haat jij mij?' vroeg ik serieus aan mijn moeder. 'Schat, ik haat je niet.' zei ze toen bevestigend. 'Ja, pff zal wel.' Ze keek me waarschuwend aan. 'Destiny Alexia Fernandes Rodriguez, je gaat nu normaal doen of anders zwaait er wat !' Ik keek haar lachend aan. 'Je gaat wat doen? Ik ben toch al weg dus ik krijg toch geen straf.' Ik liet een minachtend lachje horen en zwaaide met mijn krachte de deur open. 'Krijg ik nog een fatsoenlijk afscheid?' zei ze toen serieus. Ik keek haar aan, 'Dankjewel dat je mijn leven verpest ik hoop dat jou leven ook verschrikkelijk wordt.' Ik pakte mijn koffer en sloeg de deur dicht voordat ze wat wou zeggen. Ik liep zo snel mogelijk naar de deur en belde aan.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Dankuwel.' zei ik tegen de taxi chauffeur. Mijn ouders wilden niet eens mee komen. Pff, ik liep naar de deur waar een meisje stond ik plaatste me naast haar en stond ook te wachten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Damn this is hard ! Met 4 personen ! T-T]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sander~ teleportatie
    Ik leun nonchalant tegen de muur naast de deur en ik kijk nog steeds naar de begeleiders.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:52 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Rainer Gould
    Er stonden al een heleboel mensen in de hal.
    Ik besloot iets te doen en liep naar het meisje wat het dichtst bij stond
    (felicity)
    'Hoi, ik ben Rainer'.


    If there's no risk, there's no reward.

    Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    'Doei mam,' zeg ik nog even voordat ze wegrijdt. Ik wil snel weglopen om een kus te ontlopen maar ze grijpt me beet voordat ik de kans krijgt. 'Je weet dat we geen andere keus hadden,' zegt ze als ze me een kus heeft gegeven. 'Jaja, het is wel goed. Het is niet jou schuld,' antwoord ik. Ze glimlacht nog even naar me, stapt in de auto en rijdt weg. Ik loop naar de deur waar al 2 andere jongeren staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik wil dat we doorgaan met de rondleiding, als we die krijgen. Nogal verveeld leun ik tegen de muur aan terwijl ik een beetje naar meisjes zit te kijken. Ja, er zitten wel knappe bij.

    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik stel mezelf voor aan iedereen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone ~ Pijn

    Er kwamen als maar meer mensen de hal binnen. Te veel. Ik liep naar één van de oudere mensen toe. Ik was de naam vergeten. 'Eh, mag ik alsjeblieft naar me kamer?' vroeg ik aan één van hen. 'Het is hier echt te druk voor me'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you