• Ik heb net een chapter online gezet, en hij geeft in mijn story-overzicht een hele rare titel aan, met mijn beschrijving erbij enzo.
    Nog meer mensen dat probleem?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zie niks verkeerds? Maar dat kan ook komen doordat je plaatjes zo klein zijn waardoor ik geen ruk zie :x

    Btw. gebruik je Stylish of is dat iemands template?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 0:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zie niks verkeerds? Maar dat kan ook komen doordat je plaatjes zo klein zijn waardoor ik geen ruk zie :x

    Btw. gebruik je Stylish of is dat iemands template?


    Ik kan morgen wel grotere plaatjes uploaden. Als je rechtsklikt op de plaatjes en dan afbeelding bekijken, kun je dan wel iets zien?

    Ik gebruik gewoon een template die ik via Q gemaakt heb, met dat systeem. Geen ingewikkeld gedoe, puur dat wat Rutger geprogrammeerd heeft.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chocobo schreef:
    (...)

    Ik kan morgen wel grotere plaatjes uploaden. Als je rechtsklikt op de plaatjes en dan afbeelding bekijken, kun je dan wel iets zien?

    Ik gebruik gewoon een template die ik via Q gemaakt heb, met dat systeem. Geen ingewikkeld gedoe, puur dat wat Rutger geprogrammeerd heeft.

    Ja, maar die zijn net 800 bij nog wat kleiners dan 800. Dat kan ik niet goed zien ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je screenshots zijn inderdaad een beetje klein, maar dit is de story waar het om gaat, toch? Ik zie inderdaad ook een nogal vreemde titel bij het laatste hoofdstuk...


    Als ik op het hoofdstuk zelf klik staat er overigens wel gewoon "Schrijfwedstrijd Opdracht 2 - Merrow". Vreemd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aah, nu zie ik het ook. Ik gok dat er iets is mis gegaan toen de titel zelf is gemaakt. Misschien code gebruikt die niet gebruikt mag worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk persoonlijk dat het aan de >< ligt in je inleiding. Probeer dat eens te verwijderen en kijk dan of het zich heeft opgelost ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik denk persoonlijk dat het aan de >< ligt in je inleiding. Probeer dat eens te verwijderen en kijk dan of het zich heeft opgelost ^^

    Ja, dat was het probleem.
    Ik heb ze eruit gehaald, hopelijk vind je dat niet erg, Chocobo? ^^


    Let the Night embrace you

    Yoda schreef:
    Ik denk persoonlijk dat het aan de >< ligt in je inleiding. Probeer dat eens te verwijderen en kijk dan of het zich heeft opgelost ^^


    Iemand was zo lief dat ding weg te halen en nu staat er de normale titel. Zal dus inderdaad aan de >< gelegen hebben ^^
    Goed om te weten ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sagitta schreef:
    (...)
    Ja, dat was het probleem.
    Ik heb ze eruit gehaald, hopelijk vind je dat niet erg, Chocobo? ^^


    Nee hoor ^^ geen probleem :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.