• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:48 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik grinnikte. 'Wat doe je verder graag?' vroeg ik toen maar, ik wou wel weten met wie ik een kamer deelde. Ik hoorde haar gedachte maar probeerde zo normaal mogelijk te doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok :p]

    Christina Amey Benneth ~ Necromancer

    Ik liep een beetje verloren door het huis. Wanneer ik stemmen vanuit een kamer hoor, besluit ik om naar binnen te gaan. Naar de vele muziekinstrumenten die er staan, gok ik dat dit de muziekruimte is. "Hey," zei ik.


    Take me to wonderland

    Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    'Als je dat eerder had gezgt had ik er twee mee genomen maar het geeft niet kom we gaan de andere koffers halen,' zegt hij en hij legt zijn hand even op mijn schouder. Ik voel dat mijn wangen rood worden en draai me snel om, 'okee, goed idee. Ik kan wel proberen om een zelf te tillen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Diapal, Valerie had allang al iets gezegd ;P Lees post maar terug]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat hoeft niet hoor.' Glimalch ik en laat haar los. 'Maar waarom heb je 3 koffers nodig als ik vragen mag?' Ik kijk haar lachend aan.

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Wat doe je verder graag?' vroeg ze me na even te hebben gegrinnikt. Behalve iemands gezicht verbranden? Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Tekenen, ik hou van tekenen,' glimlachte ik en op dat zelfde moment kwam er een meisje de kamer binnen gelopen. 'Hey,' zei ze waarop ik haar terug begroette. 'Hey, ik ben Nouka,'reageerde ik vriendelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    'Hooi.' zei ik tegen een meisje die naar ons toe liep. 'Destiny, maar noem me maar Des.' zei ik tegen het meisje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zo beter? :P]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Aan het einde van de gang is een deur open. Daar staan de twee jongens van net. Dat zijn dus Adrian en Sander.
    Ik ga mijn kamer in en begin mijn tas uit te pakken.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Hahaha jaa hoor]

    Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen
    -

    Valerie Maria Jones [27] Geeft Elementen & Gave ~ Aarde

    'Dus, wat vind je van de kinderen?' vroeg ik toen aan Lorall.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    -

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik liep terug naar de jongens hal en zag aan het einde drie jongens staan. Even voorstellen dan maar. 'Yo.' zei ik nonchalant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    Ik grinnik even, 'computer van de politie gehackt,' antwoord ik nonchalant, 'jij dan?'

    Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    'Nee dat hoeft niet hoor.' glimlacht hij en hij laat me los, 'Maar waarom heb je 3 koffers nodig als ik vragen mag?' zegt hij dan en hij kijkt me lachend aan. '4 koffers, op me kamer staat nu 1 en beneden nog 3. 1+3 is vier. Je geeft vast geen wiskunde,' flap ik er per ongeluk uit, 'ehm geen idee eigenlijk. Je weet maar nooit wat voor een soort kleren je nodig hebt,' zeg ik er snel achteraan. Hij kan er maar beter niet achterkomen hoeveel paar schoenen ik meeheb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander Charles Pryst

    'ehm geen idee eigenlijk. Je weet maar nooit wat voor een soort kleren je nodig hebt,' Ik grinnik. 'Nee ik geef gave beheersing.; Antwoord ik en til twee van de drie koffers op.

    James Christian Brown
    Het meisje was weer weg, naar haar kamer ging ze, had ze me vertelt. Ik stond maar te wachten op Rainer, maar het duurde me te lang. Waarom zou ik op iemand wachten die ik helemaal niet kende? Rainer had pech. Ik bekeek de plattegrond en zocht een leuke plek op om heen te gaan. Ah, de muziekruimte. Ik hield wel van muziek maken en los daarvan ging ik er van uit dat er wel wat mensen in de muziekruimte waren. Ik liep wat heen en weer en kwam uiteindelijk waar ik komen wilde. Ik opende de deur, en ja hoor, er waren al wat mensen.


    The universal language of art.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik kijk op als ik een stem hoor en zie een jongen de trap af komen (Dominique). Hij kijkt naar Adrian en Sander, dus besluit ik niet terug te groeten. Ik ga verder met mijn tas.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Propius...ze weten niet dat andere een gave hebben.]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik ging weer iets spelen. De meiden waren in gesprek dus zacht zong ik weer mee. If I Ain't got you van Alicia Keys. Ik verveelde me een beetje en had gewoon niks te doen.

    [ Fallen was me iets te schreeuwerig XD bedaht ik me net]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    'Nee ik geef gave beheersing.' en hij tilt 2 van de koffers op. Ik kijk hem verbaasd aan en kan er nog net voorzorgen dat mijn mond niet open valt. 'Gave wát? grapje zeker?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered