• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    Ik als eeb arm rond haar schouders. 'Het komt wel goed ik ga je helpen. Je zult nooit meer iemand pijn doen of het nu jou schuld was of niet. ' ik glimlach bemoedegend naar haar.

    [Op wie zal ik Jason afsturen >;]? ]


    The universal language of art.

    [Ehm Nadia is net weggerend uit de eetkamer? ;d Misschien kan je daar wat mee?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Graag,' zeg ik dan. 'Kan je watersturen?' ze knikt. 'Kan je het water in bekertjes ofzo sturen de rest bevries ik wel.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Dankjwel Zendé je hebt me echt enorm geholpen.' zeg ik wanneer ik een kus op zijn wang geef gewoon als vrienden. 'Vrijetijdsruimte is goed ja.' zeg ik dan. 'Ik verontschuldig me zo wel.'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:10 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Mijn wang gloeit nog na van de kus, ook als we naar de andere kamer toe lopen en ook nog als we op de sofa neerploffen.
    'Gaat het weer?' vraag ik als we allebei languit op de sofa liggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka Walldorn - Vuur

    Terwijl hij een arm rond mijn schouders legt veeg ik mijn tranen snel weg. Ik voelde me nog steeds niet helemaal op mijn gemak en mijn handen begonnen langzaam weer warm te worden. 'Ik hoop het zo..' reageerde ik en haalde zijn arm snel weg toen ik voelde dat de warmte steeds erger werd. 'Waarom worden ze nou weer warm,' piepte ik en begon weer met mijn handen te wapperen. Niet oplettend wat er gebeurde schoot er een nieuwe vuurbal weg. Dit keer raakte hij Alex.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Christian Brown
    Ik riep Des en Zendé maar ze hoorden me niet. Nou ja, whatever. Toen pas zag ik dat Destiny Zendé een kus op zijn wang gaf. Hadden zij iets? Shit. Ik baalde en draaide me meteen om.


    The universal language of art.

    Alexander Charles Pryst

    Ze wapperde met haar handen en voor ik iets kom doen voelde ik iets pijnlijk warmde op mijn onderarm. 'Sis. ' sis ik en draai me om. Mijn arm is rood en duidelijk verbrand.

    Maya Maris
    "graag" antwoord de jongen "kan je watersturen?" ik knik
    ik kijk naar de jongen wat hij doet. Hij heeft zijn armen vooruit gestoken en beweegt zijn handen. Ik probeer hem na te doen. Het water reageert op mijn bewegingen. Hij laat het water naar de bekertjes gaan. Het lukt aardig. Ik heb een aantal keer gemorst, maar het is best goed voor zo'n eerste keer. Ik ben echt trots op mezelf.
    Als ze klaar zijn met het water is het al een stuk rustiger in de zaal. De helft van de mensen zijn uit de zaal gevlucht. De andere helft zit onder de tafels.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Het gaat wel ja,' zeg ik dan. Ik hoorde Jasons gedachte nog. En ik zuchtte 'Ik heb je hopelijk niet geraakt toch?' Ik telepatheerde Jason maar. 'Nee, Zendé en ik hebben niets. Hij hielp me en ik gaf gewoon een kus op zijn wang.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Dankje voor je hulp.' Het water dat het meisje had gemorst stuurde ik snel en bevroor het toen. 'Dominique.' zei ik toen ik mijn hand uitstak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn - Vuur

    Nee, ik had hem geraakt! Sissend draaide hij zich om en ik bleef geschrokken aan de grond genageld staan. 'Alex?' bracht ik snikkend uit en ik wilde naar hem toe gaan maar vertrouwde mijn eigen handen niet meer. 'Het spijt me zo..' snik ik weer. Nouka, niet blijven staan! Hij heeft hulp nodig, ging er door mee heen. 'We moeten naar binnen, iemand moet er naar kijken,' zeg ik tegen hem en ga aarzelend voor hem staan. Er is een wat grote afstand want ik durfde niet eens dichterbij te komen. Ik had weer iemand geraakt en nog wel iemand die ik leuk was gaan vinden. Dit ging hij me nooit vergeven en de tranen bleven stromen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Christian Brown
    Ineens kreeg ik een boodschap binnen. Zendé en ik hebben niks. Waarschijnlijk komt het van Des. Eerst schrik ik ervan, maar dan bedenk ik dat iedereen hier een gave heeft. Ik relax weer, gelukkig, ze zijn gewoon vrienden.


    The universal language of art.

    Felicity Sophia Grace
    Een meisje helpt Nic om het water in bekertjes te krijgen en hijzelf bevriest de rest. 'Je bent een echte held,' grinnik ik tegen hem waarna ik hem een kusje geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    In de half bleef ik even stil staan en keek om me heen. Hier was het gelukkig een stuk rustiger. Waar zou ik nou heen gaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you