• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Ik spring op als de stoelen langs mijn oren vliegen. Des zit naast me raar te doen met haar handen. Ze kijkt kwaad. Doet zij dit? Ja, zij beheerst telekinese.
    'Des?' vraag ik bezorgd en ik leg een hand op haar schouder om haar te kalmeren.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Maya Maris ~ water
    Valerie begint met praten. 'Jullie denken allemaal stuk voor stuk dat jullie ouders, familie je niet meer wouden om een één of andere reden en dat jullie daarom hier naar toe zijn gestuurd.' Jaa zeg ik in mijn hoofd en probeer niet aan de vernedering van mijn oude school te denken. Valerie gaat verder. Ze zegt dat we van 16 wijze afstammen en dat we daardoor onze gaven hebben. Ja, dat verhaal ken ik. Mijn moeder heeft het of vaak genoeg als bed-time story verteld. Maar wacht hebben al die andere jongeren ook een gaven? Daarom ben ik natuurlijk hier heen gestuurd hier you het niet heel raar zijn als ik mijn gaven niet onder controle heb, want iedereen weet ervan. 'mijn ouders hebben al sinds jullie geboorte afgesproken dat jullie hier naar toe zouden gaan om jullie gave te beheersen en het geheim niet in gevaar te brengen.' Wat dit is al sinds mijn geboorte besproken? Hoe konden mijn ouders dat nou niet vertellen? Ik ben boos maar niet op de mensen hier maar op mijn ouders.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek om me heen, Ik heb mijn moeder hier voor uitgescholden, mijn vader omdat hij zo laf was om niet mee te komen. Ik heb ze het ergste maar dan ook het ergste gewenst. Waar heeft niemand dit mij eerder verteld?! Waarom heeft ZIJ het me niet eerder verteld. Mijn gedachte vlogen op hol en ik hoorde weer iedereens gedachte, Nouka die zich niet meer kon bedwingen, Alex die erachter aan ging. Dominique en Felicity die het allemaal best logisch vonden. Ik kreeg verschrikkelijke hoofdpijn en ik greep naar mijn hoofd. Ik hoorde glazen breken en dat was echt niet mijn bedoeling. 'Het spijt me, Het spijt me, Het spijt me,' riep ik toen wanhopig om me heen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Om me heen vliegen nu allerlei dingen door de lucht en gaan kapot. Ik trek Destiny overeind. 'Des, kom mee!' zeg ik kalm maar indringend tegen haar. Ik pak haar bij haar arm en sleep haar mee naar de gang.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik word op de gang meegetrokken. Ik hoor Zende's stem. Eenmaal op de gang worden de gedachte minder maar de hoofdpijn gaat niet weg. Controle Des, Concentreer je. Moedig ik mezelf toe. De gedachte in mijn hoofd worden al minder en minder maar toch hoor ik ze nog. Ik doe mijn ogen stijf dicht en val dan zittend tegen de muur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    'We gaan ook naar buiten komop tennen. ' we renn3 nu naar buiten en ik als de deur achter ons dicht. 'Oke dit is ver genoeg. ' We kunnen de school nog net zien. 'Gaat het? '

    Felicity sophia grace
    Ik kijk Nic even aan, 'dit gaat raar klinken maar eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg verbaasd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Des valt op de gang tegen de muur. Ik vertraag haar val zodat ze niet hard neer komt. Dan ga ik naast haar zitten en sla een arm om haar heen.
    'Destiny, rustig,' kalmeer ik haar zacht.

    Lorral ~ Co - begeleider

    Ik sta in de eetzaal in het zicht van alle leerlingen en werp een blik op de andere begeleiders, die naast me staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Maya Maris ~ water
    Ik ben een beetje in gedachten verzonken maar schrik op als ik een kruk tegen mij hoofd krijg. Ik zie allemaal krukken vliegen. Ik wrijf over mijn hoofd, het was gelukkig geen harde klap. Er gaan nu ook een paar dingen kapot. Ik sla mijn handen over mijn hoofd. Er is hier gelukkig geen water anders werd het hier ook nog een water ballet.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    [Waar kan ik inspringen met Jason?]


    The universal language of art.

    [ik loop achter :(]

    Maya Maris ~ water
    Ik zie wat mensen weglopen. De krukken vallen weer neer, ik laat een gil gaan.


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Ik ook niet,' zei ik toen. Het zou ook erg onlogisch zijn als alleen wij toevallig een gave hadden. Een glas vliegt onze richting op en ik buk zo snel mogelijk en trek Felicity mee. Ik kijk om me heen en zie dat Zendé en Des weg rennen. 'Telekinese dus.' Ik frons. Vazen met water vliegen om en ik kijk om me heen. Ik zie niemand die water kan sturen dus zo snel als ik kan sta ik op en stuur het water allemaal naar één grote bol.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Zendé kalmeerd me en het helpt. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. De hoofdpijn verzwakt al en ik kijk hem nu beschaamd aan. 'Het spijt me.' zeg ik dan zacht. Ik kijk even om te zien waar we zijn. De hal. 'Kunnen we even naar een rustige plek gaan.' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wat is er allemaal gebeurd? Kan iemand het uitleggen en vertellen waar ik in kan springen?]


    The universal language of art.

    [ Uhh, net nieuwes is verteld lees een pagina terug lang verhaal. Des heeft net een aanval gehad door woede en kon haar gave niet beheersen, er vielen overal stoelen tafels vazen etc. door de kamer en pas wanneer haar hoofdpijn volledig weg is gaan haar krachten ook stoppen. Nouka heeft btw het zelfde gehad en is nu buiten met Alexander dus gewoon even om je heen shiiten enzo. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 11:52 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.