• Pagsamantalahin ang araw.

    ^^^ klik maar! c:



    we love asian fashion.




    °destemido




    Asian fashion = HOT! Vind je deze stijl ook geweldig? Of 'kom je pas net kijken'? NO PROBLEM! In deze story worden verschillende hot items geactiveerd met een link waar je het kan kopen! Succes gegarandeerd! :3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 2:28 ]

    Hrm, als dit je eerste post was had ik dit topic gemeld voor het maken van reclame, het menselijke equivalent van een reclamebot.

    Maar ik gun je het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat je die story niet hebt gemaakt om mensen iets te verkopen ^^

    Plaatje valt trouwens buiten het kaderjte


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Hrm, als dit je eerste post was had ik dit topic gemeld voor het maken van reclame, het menselijke equivalent van een reclamebot.

    Maar ik gun je het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat je die story niet hebt gemaakt om mensen iets te verkopen ^^

    Plaatje valt trouwens buiten het kaderjte


    Ik wil geen reclame maken ofzo, ik wil mensen gewoon laten zien hoe leuk asian fashion is!

    destemido schreef:
    (...)

    Ik wil geen reclame maken ofzo, ik wil mensen gewoon laten zien hoe leuk asian fashion is!


    Meh, ik vind het lelijk. Maar daarom xD
    Maar ik dacht eerst wel even dat je een spambot/reclamemaker was, tot ik zag dat je al wat posts had en een profiel en al.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Meh, ik vind het lelijk. Maar daarom xD
    Maar ik dacht eerst wel even dat je een spambot/reclamemaker was, tot ik zag dat je al wat posts had en een profiel en al.


    ooh, nou das niet zo hoor hahah c:

    Iris vind dat echt mooi <3


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het echt leuk, maar zijn ze wel betrouwbaar (sites)?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik vind het echt leuk, maar zijn ze wel betrouwbaar (sites)?


    Huh, wat bedoel je precies? :z

    Heuh, is dat Filippijns?


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij zijn het gewoon kleren met Aziatische modellen hoor xd c;


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star