• De stelling van deze week luidt:
    Verslavingen heb je zelf in de hand.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    De weg naar een verslaving toe wel, de verslaving zelf niet. (Al kan je die wel in de hand krijgen)


    Bad decisions make good stories.

    Eens, want ik ben verslaafd aan quizlet en andere spellen zoals: Warrock, qpang en minecraft.


    Hallo :)

    DestingNoob schreef:ben ik helemaal met je eens xD
    Eens, want ik ben verslaafd aan quizlet en andere spellen zoals: Warrock, qpang en minecraft.


    Hallo :)

    Absolem schreef:goede stelling!
    De stelling van deze week luidt:
    Verslavingen heb je zelf in de hand.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Hallo :)

    xlufjoetoexx schreef:
    De eerste keren wel, al is het dan nog niet echt een verslaving. Maar als je die eerste keer, die je wél zelf in de hand hebt, niet laat gebeuren, dan is een verslaving onmogelijk.
    De verslaving zelf heb je niet in de hand, de mogelijkheid tot verslaving wel.


    Tell me about it, stud.

    oneens. zoals vele al zeggen heb je het aan het begin zeker in de hand, maar dan kun je het ook nog geen verslaving noemen. wanneer het echt een verslaving is, dan houd je het zelf niet meer in de hand.


    Creative soul

    Oneens. Je hebt zelf in de hand wanneer je aan iets begint waar je kans op verslaving bij hebt. Dan is er nog geen sprake van verslaving. Je beslist immers niet zelf wanneer of hoe erg je verslaafd raakt. Het heet niet voor niets verslaafd zijn.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het begin van de verslaving kan aan jezelf liggen, maar zodra het een echte verslaving is niet. Want bij een verslaving ben je de controle over jezelf kwijt.


    One day, people will love me for who I am. Until then, I will do it myself.

    eens en oneens tja hangt ervan af welke redenen en zo ma ja uiteindelijk zijt gij gejost


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nee, ik spreek helaas uit ervaring maar er zijn genoeg omstandigheden die voor verslaving kunnen zorgen die je niet zelf in de hand hebt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat zou je eigenlijk een verslaving noemen en vanaf wanneer?


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    xlufjoetoexx schreef:
    De eerste keren wel, al is het dan nog niet echt een verslaving. Maar als je die eerste keer, die je wél zelf in de hand hebt, niet laat gebeuren, dan is een verslaving onmogelijk.
    De verslaving zelf heb je niet in de hand, de mogelijkheid tot verslaving wel.


    Jus drein jus daun

    Insomniac schreef:
    Deels eens, deels oneens. Hoewel je het merendeel zelf in controle hebt, sluipt een verslaving er vaak heel onopgemerkt in (zoals met roken, drinken en allerlei andere dingen) en ben je voor je er echt erg in hebt er al verslaafd aan en zit je er aan vast.


    The truth past away.

    Insomniac schreef:
    Deels eens, deels oneens. Hoewel je het merendeel zelf in controle hebt, sluipt een verslaving er vaak heel onopgemerkt in (zoals met roken, drinken en allerlei andere dingen) en ben je voor je er echt erg in hebt er al verslaafd aan en zit je er aan vast.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Insomniac schreef:
    Deels eens, deels oneens. Hoewel je het merendeel zelf in controle hebt, sluipt een verslaving er vaak heel onopgemerkt in (zoals met roken, drinken en allerlei andere dingen) en ben je voor je er echt erg in hebt er al verslaafd aan en zit je er aan vast.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen