• De stelling van deze week luidt:
    Verslavingen heb je zelf in de hand.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    xlufjoetoexx schreef:
    De eerste keren wel, al is het dan nog niet echt een verslaving. Maar als je die eerste keer, die je wél zelf in de hand hebt, niet laat gebeuren, dan is een verslaving onmogelijk.
    De verslaving zelf heb je niet in de hand, de mogelijkheid tot verslaving wel.


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Insomniac schreef:
    Deels eens, deels oneens. Hoewel je het merendeel zelf in controle hebt, sluipt een verslaving er vaak heel onopgemerkt in (zoals met roken, drinken en allerlei andere dingen) en ben je voor je er echt erg in hebt er al verslaafd aan en zit je er aan vast.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op een gegeven moment heb je het niet meer onder controle.
    'T kan snel gaan zonder dat je het door hebt. Oneens dus.


    | Reality is for people that lack imagination |

    het begin heb je inderdaad zelf in de hand, maar na een tijdje heb je het niet meer in de hand en ben je dus verslaafd. op dat moment kan je er zelf eigenlijk niet veel meer aan doen.....


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Vanaf het moment dat je verslaafd bent niet meer.


    It doesn't matter how slow you go as long as you don't stop.

    SweetDevill schreef:
    Oneens. Misschien lijkt het wel dat je het zelf in de hand hebt, maar dat is juist het probleem, mensen denken dat ze het in de hand hebben, maar dat hebben ze niet en dan is het een verslaving.
    Misschien is de eerste keer dat je iets probeert of doet wel bewust, maar het opbouwen van een verslaving heb je echt niet in de hand.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    deels eens en deels oneens


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    oneens!
    ik ben verslaafd aan muziek luisteren(vooral van WT)
    ik kan dan ook heeeeeel moeilijk stoppen.
    ik heb dat dan dus niet in de hand.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dat is waar ik was verslaafd aan de computer, maar nu niet meer.


    Hallo :)

    Eens en oneens...
    Een verslaving is niet altijd negatief, al heeft het wel een negatieve klank.
    En je hebt het niet altijd in de hand, meestal niet zelfs, want een verslaving heb je juist als je iets (drugs, cola, pc,...) mentaal of fysiek nodig hebt om te kunnen leven.
    Sommige mensen hebben de kracht om het in de hand te krijgen. Deze kunnen dan afkicken van hun verslaving.

    oneens.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    eens/oneens je weet de risico's ervan voordat je begint dus gewoon niet beginnen dan heb je het zelf in de hand!!!!


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Insomniac schreef:
    Deels eens, deels oneens. Hoewel je het merendeel zelf in controle hebt, sluipt een verslaving er vaak heel onopgemerkt in (zoals met roken, drinken en allerlei andere dingen) en ben je voor je er echt erg in hebt er al verslaafd aan en zit je er aan vast.


    I'm just beautiful me.

    eens, je weet waar je aan begint als je iets verslavend gebruikt, ik vind het dus ook iemands eigen verantwoordelijkheid.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    SweetDevill schreef:
    Oneens. Misschien lijkt het wel dat je het zelf in de hand hebt, maar dat is juist het probleem, mensen denken dat ze het in de hand hebben, maar dat hebben ze niet en dan is het een verslaving.
    Misschien is de eerste keer dat je iets probeert of doet wel bewust, maar het opbouwen van een verslaving heb je echt niet in de hand.