• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    Asya.
    "Misschien word het dan toch nog een leuk kamp," zegt Matthew.
    Zelf voel ik een soort paniekaanval aankomen.
    "Ja," zeg ik een beetje onrustig. Ik tik met mijn handen onrustig op de bank.
    Waarom moet ik dit nou weer doen met mijn stomme kop? Kan ik niet eens één dagje zonder mannelijke aandacht? Tjezus, Asya! Houd je kop bij je gedrag!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabell Yordan
    'En hebben jullie eindelijk jullie lippen van elkaar af kunnen halen?' Vroeg ik door de speakers toen ik zag dat twee zoenende jongeren door mijn hele uitleg heen hadden zitten zoenen.


    Cookies!

    Mila.
    Ik rol met mijn ogen als Isabell, mijn 'collega', zich met een tel gaat bemoeien. Snel geef ik een klein knipoogje aan het zoenende stelletje.
    "Bell," zeg ik terwijl ik naar haar toe loop.
    "Het feest is pas net begonnen. Jij was toch ook ooit jong en onbevlogen?" vraag ik met een ondeugend lachje. In mijn achterhoofd weet ik bijna zeker dat deze vrouw pas na haar 25e haar eerste vriend had waarmee ze nu al lang is getrouwd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rosalinde

    "Isabell denk is terug aan de tijd dat jij die leeftijd had"" zei ik tegen een van de andere begeleiders.
    ""Wij waren zelf ook zo en nog steeds wel een beetje of niet soms" zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mila.
    Ik lach hard als een andere begeleider, Rosalinde, bij mij inpringt.
    "Go Rose," lach ik en ik geef haar een vriendschappelijk klopje op haar schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabell Yordan
    Ik lach schamper.
    'Yeah, maar geen reden om niet op te letten als ik de kampregels opnoem.' Ik hang de speaker weer op en leun naar de buschauffeur. Hij was zo'n zenuwpees, het was haast grappig. Tenzij we dankzij hem zouden verongelukken natuurlijk..


    Cookies!

    Ryan

    Ik kijk naar mijn zusje en duw haar de bus in, "stel je niet aan Emily" mompel ik en negeer haar kwade blik. Verveeld stapt ze de bus in en licht geïrriteerd volg ik haar. De bus zit al redelijk vol. Ik zucht en kijk rond waar ik kan gaan zitten.

    Mila.
    Ik zwaai naar de jongeren die net de bus in komen lopen.
    "Jelena Mila," stel ik mezelf voor.
    "Have fun!"
    Dan richt ik me op Isabell.
    "Yeah, maar geen reden om niet op te letten als ik de kampregels opnoem," zegt ze.
    Ik probeer mijn lach in te houden met het idee van Isabell zoenend met een man op mijn netvlies.
    "Darling, regels bestaan om gebroken te worden. Ik weet dat, zijn weten dat en jij weet dat," zeg ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emily

    Mijn broer duwt me de bus binnen en voorzichtig kijk ik rond. Mijn oog valt vrijwel meteen op Ivar, een blonde en zo te zien charmante jongen. Ik krijg een grijns op gezicht en laat me op een van de stoelen vallen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:03 ]

    Rosalinde

    "Zoals Mila als zei regels zijn om gebroken te worden Isabell ze moeten toch wel plezier kunnen maken het is geen srafkamp he". Dit is nog is een leuk begin van een kamp het is nog niet begonnen of de ruzie begint al


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Isabell Yordan
    Ik schudde mijn hoofd. Waar moest de wereld heen met kampbegeleiders als deze. Ik dacht even terug aan toen ik jong was, maar ik schudde die gedachte even uit mijn hoofd en ging weer zitten.

    Henry McPolasky
    Nice, nog meer mensen. Serieus, mijn zomer kon niet meer beter. Ik keek verveeld naar buiten. Ik moest een manier bedenken om van dit kamp af te komen.


    Cookies!

    [samenvatting]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rosalinde

    "Isabell het komt allemaal wel goed maar wees niet te streng voor iedereen he en ook niet voor jezelf"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mila.
    Ik geef Rosalinde een glimlach als Isabell weer gaat zitten.
    "Kamp Chill heeft gewonnen," zeg ik zo hard dat Isabell het kan horen.
    Ik trek Rosa op een stoel naast me.
    "Kom, vertel me iets leuks over je zelf."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivar

    Ik kijk nog steeds verveeld naar buiten totdat er weer twee jongeren instappen, een jongen en een meisje. Ik zie het meisje, wat er best wel leuk uitziet, naar me kijken en daarna grijnzen. Ik glimlach even terug voor ze gaat zitten en voordat ik weer verveeld naar buiten kijk met mijn oordopjes weer in.


    I only miss you when I'm breathing