• Toestemming van: Yoda.
    Hallo, lieve Q-ers!
    Dit is mijn schrijfwedstrijd, gejureerd door mij en Annabeth. (Jabberjay). De opdrachten zijn gevarieerd, en het commentaar dat jullie krijgen zal altijd zijn om jullie te helpen. We beginnen met één voorronde. Daarna gaan 8 mensen door naar de rest van de wedstrijd.


    Iedereen mag meedoen aan de voorronde, er is géén maximum!
    Je hebt 5 dagen om de opdracht voor de voorronde in te dienen in dit topic.


    Regels:
    - Je dient op tijd in,
    - Uitstel vraag je minimaal 24 uur voor de deadline,
    - Lever je niet in, lig je uit de wedstrijd,
    - Respecteer de andere deelnemers,
    - Vragen stel je in dit topic, of via een PB aan de jury,
    - Zeg het even als je je username veranderd,
    - Je levert in in dit topic. Je zet je inzending in een hoofdstuk van een story, en stuurt de link.


    Winst:
    - Eerste plaats: 20 credits,
    - Tweede plaats: 10 credits,
    - Derde+Vierde plaats: beiden 5 credits.
    - Vijfde/Zesde/Zevende/Achtste plaats: Een knuffel van de jury


    Waar we op letten:
    - Spelling en grammatica,
    - Gebruik van interpunctie en alinea’s,
    - Het minimaal en maximaal woorden,
    - Originaliteit,
    - Vorm van het verhaal.


    Deelnemers:
    - Yoda
    - Opdracht 0

    - Hel
    - Opdracht 0

    - Discord
    - Opdracht 0

    - Errin
    - Opdracht 0

    - Unplugged
    - Opdracht 0

    - Rivendell
    - Opdracht 0

    - Avenger
    - Opdracht 0

    - Glucio
    - Opdracht 0


    Inschrijvingen: Gesloten

    Opdracht 0: Voorronde


    Opdracht 1: Foto’s
    Iedere user krijgt van mij een foto toegewezen. Het is de bedoeling dat jullie foto verwerkt word in het verhaal en dat er minstens 200 woorden worden besteed aan de beschrijving van de foto. dit mag op elke manier, zolang je maar 200 woorden besteed aan wat er op die foto staat.

    Minimaal aantal woorden: 500
    Maximaal aantal woorden: 1500

    - Yoda
    - Hel
    - Discord
    - Errin
    - Unplugged
    - Rivendell
    - Avenger
    - Glucio

    Deadline: 26-02-2012 - 23:59

    De story

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, het gaan dus toch geen 1000 woorden worden (dat is dan ook al een pak minder verbeterwerk voor jullie), maar wel iets rond de 500. c:

    600 woorden precies! Opdracht 1 heb ik klaar. (:
    Klik!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Is psychologisch ook een genre?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:49 ]

    [url=(http://www.quizlet.nl/chapters/686410/voorronde/)] Zo dat is beter!! [/url]

    Vind je het erg als ik de woorden 'gremlin' en 'leprechaun' gebruik? Ik kan niet echt een passende vertaling vinden zonder de woorden te verkrachten..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Vind je het erg als ik de woorden 'gremlin' en 'leprechaun' gebruik? Ik kan niet echt een passende vertaling vinden zonder de woorden te verkrachten..

    Gizmo *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Escritura schreef:
    @Nynke: Toch bedankt voor het overwegen om mee te doen. ^^

    Succes met het verloop van de wedstrijd en het beoordelen *O* Niet te lief zijn, hoor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb 'm maar iets aangepast. Een zinnetje klopte niet echt. x'D
    Nu zijn het 603 woorden.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 18:16 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    @Siva: Kijk hier even of het er tussen staat. ^^

    @Rivendell: volgens mij zou dat niet zo erg zijn. ^^ Je zou er niet erg streng op afgerekend worden. (Zelf zou ik ook niets kunnen bedenken)

    @Nynke: Zeker niet ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben echt bij dat er een keer een schrijfwedstrijd is waar ik aan mee kan doen. Meestal zitten ze allemaal al vol voor ik kan zeggen dat ik mee wil doen. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    http://www.quizlet.nl/chapters/686410/voorronde/
    Anders lukt niet!

    Dit is mijn laatste vraag, dat beloof ik. Wat nou als ik een sprookje schrijf maar daar omheen nog een heel klein beetje gewone tekst? Moet ik het dan onder fantasy rekenen of een ander genre (hoewel ik echt niet zou weten welke)?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Volgens mij hoort dat gewoon onder fantasie. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij is klaar

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 1:45 ]