• Zelf, zonder hulp c: ik ben mijn haren namelijk beu en ben echt dringend aan verandering toe, maar mijn mama vertikt het om me mee naar de kapper te nemen. Goed, ik hou veel van mijn mama, maar ik wil echt iets anders en ik ben er dus een uurtje aan bezig c:
    En als ik het verpruts? Wel, dan weer een lesje geleerd.

    Dit is wat ik hiervoor had:




    Dit is wat ik nu heb VOORLOPIG. Ik moet het nog korter doen, maar dat doe ik straks wel. Ook moet die kale plek op mijn voorhoofd weg xd




    voila!



    Dus... wie heeft zijn haar ook eens zelf geknipt?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:36 ]


    Olive

    Ik toen ik klein was, maar dat draaide nooit goed uit.


    Ex astris, sciencia

    Nope, nog nooit gedaan.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik knip mijn haren ook vaak zelf, is nog nooit fout gegaan. (:
    &nd ik vind het wel stoer van je. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik knip soms de puntjes bij maar voor de rest durf ik het niet echt omdat ik bang ben dat ik iets fout doe, maar je staat wel met die pony!


    I'm just beautiful me.

    Nee, mijn haar is heilig, haha. Zou echt vet bang zijn dat ik extreem scheef knip of per ongeluk een stuk te kort knip en dan álles zo kort moet knippen of zo.
    Vroeger heeft mijn moeder mijn pony wel eens bijgeknipt, maar dat zijn alleen de uiterste puntjes; de rest vertrouw ik alleen aan één bepaalde kapster toe, hehe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat durf ik dus echt niet.
    Ik vind het bij jou wel mooi gelukt, trouwens!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, ik knip mijn haren niet zelf haha (: Maar bij jou is het goed gelukt (:!


    To infinity and beyond •

    God, nee. Dat zou ik echt niet durven, ik vind het al vreselijk genoeg om naar de kapper te gaan. Maar het lijkt bij jou wel goed gegaan te zijn, gelukkig. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    soms vooraan, maar niet zo heel veel

    Zou ik echt niet durven! Maar het staat je wel leuk!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Fayan schreef:
    Nee, mijn haar is heilig, haha. Zou echt vet bang zijn dat ik extreem scheef knip of per ongeluk een stuk te kort knip en dan álles zo kort moet knippen of zo.
    Vroeger heeft mijn moeder mijn pony wel eens bijgeknipt, maar dat zijn alleen de uiterste puntjes; de rest vertrouw ik alleen aan één bepaalde kapster toe, hehe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAAR ik ga zo een foto plaatsen


    Olive

    Authors schreef:
    KLAAR ik ga zo een foto plaatsen


    You go girl. (nerd)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb echt zin om de schaar te pakken en het af te snijden !


    Olive