• Zelf, zonder hulp c: ik ben mijn haren namelijk beu en ben echt dringend aan verandering toe, maar mijn mama vertikt het om me mee naar de kapper te nemen. Goed, ik hou veel van mijn mama, maar ik wil echt iets anders en ik ben er dus een uurtje aan bezig c:
    En als ik het verpruts? Wel, dan weer een lesje geleerd.

    Dit is wat ik hiervoor had:




    Dit is wat ik nu heb VOORLOPIG. Ik moet het nog korter doen, maar dat doe ik straks wel. Ook moet die kale plek op mijn voorhoofd weg xd




    voila!



    Dus... wie heeft zijn haar ook eens zelf geknipt?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:36 ]


    Olive

    Super leuk! Echt een hele verandering. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo Oost Europees van je :'D

    Bronte schreef:
    Ik toen ik klein was, maar dat draaide nooit goed uit.

    Melancholia schreef:
    Zo Oost Europees van je :'D


    Echt he xd


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Echt he xd

    Nee serieus, ik vind het erg echt Oost-Europees uitzien :d

    Fayan schreef:
    Nee, mijn haar is heilig, haha. Zou echt vet bang zijn dat ik extreem scheef knip of per ongeluk een stuk te kort knip en dan álles zo kort moet knippen of zo.
    Vroeger heeft mijn moeder mijn pony wel eens bijgeknipt, maar dat zijn alleen de uiterste puntjes; de rest vertrouw ik alleen aan één bepaalde kapster toe, hehe.

    Dit^^ Hoewel 1 keer geprobeerd en dat werd een ramp xD "Mam, nu moet ik wel naar de kapper." Ghehehe


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Melancholia schreef:
    (...)
    Nee serieus, ik vind het erg echt Oost-Europees uitzien :d


    Ik eigenlijk ook lol xd oke, nu nog verbergen tot morgen ochtend... duizenden speldjes in mijn haar.


    Olive

    Nee, nog nooit gedaan. Maar het ziet er goed uit, hoewel je pony zit een beeeetje scheef. Of nouja, nie persee scheef maar, er zitten happen uit ofzo. De ene pluk is langer dan de andere. Achja.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Biologist schreef:
    Super leuk! Echt een hele verandering. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik eigenlijk ook lol xd oke, nu nog verbergen tot morgen ochtend... duizenden speldjes in mijn haar.

    hahah ok d; lol ja ik ging net vragen wat je nu zou doen voor als je moeder het zou zien ;d

    Ik vind het erg mooi, &ik knip het sinds kort ook zelf :3


    Let it come and let it be

    Ik vind het echt koel. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Winterwerp schreef:
    Nee, nog nooit gedaan. Maar het ziet er goed uit, hoewel je pony zit een beeeetje scheef. Of nouja, nie persee scheef maar, er zitten happen uit ofzo. De ene pluk is langer dan de andere. Achja.


    Ja inderdaad, ik ben ermee bezig, maar het is best lastig >.<


    Olive

    Eerlijk? Je ziet dat je het zelf hebt geknipt, het is niet overal even recht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Eerlijk? Je ziet dat je het zelf hebt geknipt, het is niet overal even recht.

    Misschien moet je het dan iets meet laten overlopen, dat covert die kleine oneffenheden.


    Let it come and let it be