• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [people, people, people! Wat is er allemaal gebeurd? srry dat ik niet reageerde maar was een paar dagen op vakantie. ik was het vergeten te melden... :$]

    [ok, ik heb het gelezen. waarom doe ik zo gemeen tegen logan?! (huil) ach ja, ik verzin wel wat... iets wat waarschijnlijk ook mijn echte reactie zou zijn geweest...]

    Bruna Luanne

    Ik was zo gechoqueerd dat die Logan waarschijnlijk dacht dat ik hem simpelweg had genegeerd, want toen ik me omdraaide om antwoord te geven was hij weg. Nou ja, antwoord had ik waarschijnlijk nog niet gegeven... misschien had ik mijn mond open gedaan, nagedacht over de juiste woorden, die niet gevonden en vervolgens mijn mond weer gesloten. Ik sprong uiteindelijk op en liep de Grote Zaal uit, op naar de toren van Gryffindor. Toen ik door het portretgat was geklauterd hoorde ik enthousiaste stemmen van de jongensslaapzaal boven komen, dus liep ik de wenteltrap op. Daar trof ik James, Rebecca, Fred, Sophie en Evana aan. Bij het zien van hun gezichten steeg de verwardheid van wat er net gebeurd was zo naar boven dat ik plotseling, zonder erbij na te denken 'Wat was dat?!' riep.

    [Me was op vakantie D: WOW, ik heb veel gemist D: ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Lisanne, heb jij nog een jongen met wie Sarita naar het Yule ball zou kunnen? Ik/zij is koos. ):]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Verzin iemand? Ik heb geen idee, en ik weet niet waar we zijn D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [We zijn alles aan het voorbereiden voor het Yuleball. En het is niet leuk om met een niet gespeeld personage naar het feest te gaan ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Is Remus al bezet? Of nee, wacht, die gaat vast met Nym. Maar je kan het hem vragen :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Is goed. -gaatstukjetypen]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Whihi, dan heb ik ook weer iets te typen :'D Dan maak ik nu gelijk een Lisanne, Severus en Wafelaar stukje :Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Armando Wafelaar - Schoolhoofd

    Grijnzend loop ik door de gangen. De voorbereidingen voor het Yule Ball zijn in volle gang, en ik heb zelfs iets bedacht voor de leerlingen die nog geen partner hebben. De stemming zit er goed in deze dagen, en zelfs de Slytherins zijn aardig tegen Gryffindors. Beter kan je het niet krijgen, toch?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sarita
    Verveeld liep ik door de gangen. Mijn blonde haar had ik los over mijn schouders heen hangen en af en toe schudde ik het zodat het weer goed zat. De gangen waren verlaten en het enigste bewegends dat ik zag waren de schilderijen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nieuwe username?


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Yush yush:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Enigszins verveeld wandel ik door de uitgestrekte gangen, met allemaal paadjes en bewegende trappen. Het Yule Ball zit eraan te komen, en ik heb nog niemand. Ik zou Nym wel willen vragen, maar haar heb ik nog niet gezien, en ik zou dan ook niets willen suggereren naar James toe. Ik heb iemand nodig met wie ik als vrienden naar het bal kan gaan. Ik zucht, en ga ergens op een bankje zitten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik verdwijn van de aardbol (lees: Quizlet) D: Solly]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.