• The devil inside
    Manhattan word geteisterd door aanvallen van.. "wilde beesten." Het bloed vloeit rijkelijk zonder dat de politie concrete aanwijzingen naar de "massamoordenaar" kan vinden. Niets is minder waar. De moorden zijn gepleegd door nieuwe schepsels. Gecreëerd uit de donkerste nachten, ergste nachtmerries. De schepsels worden verhult in een menselijke huid. Toch zijn deze wezens in veel opzichten anders. De schepsels zijn vele malen mooier, fragiel en dragen iets dat mensen zowaar naar hun toetrekt. Ze moeten zich echter voeden. Met menselijk bloed, waarbij hun echte "ik" zichtbaar word. De wezens geven niets om mensen. Ze manipuleren ze, voeden zich ermee. Het zijn objecten.

    Regels
    - Ik "reserveer" niks voor je. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er zijn in zijn geheel maar een stuk of 6 wezens.
    - Jongens en meisjes gelijk. Dus geen overdaad aan meisjes. Ik wil rond de 8 mensen, en rond de 6 wezens. Daaronder staan dus ook 7 jongens, en 7 meisjes.
    - 16+ is toegestaan.
    - Ik verwacht een hoog niveau qua schrijfstijl.
    - Houd je aan je karakter, je bent niet de mooiste of zieligste.

    Meedoen
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: Mens/Devil

    Personages

    Wezens
    Maeve Eralis

    Mensen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:34 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Maeve Eralis
    Roepnaam: Maeve of ‘M’
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Maeve is een intrigerend, toch ongeduldig persoon. Ze raakt snel geërgerd en soms een tikkeltje sadistisch, al zou je het niet zeggen. Ze houdt zowel mensen als anderen van haar soort op afstand tot je haar hart écht hebt gestolen. Haar verleden heeft er voor gezorgd dat ze objectief naar mensen kijkt, en moorden doet ze bijna met liefde, zou je zeggen. Eigenlijk wil ze geen mensen meer vermoorden, maar de lust heeft haar al sinds haar jeugd in zijn macht, en dus blijft ze het gewoon doen.
    Uiterlijk:


    Extra: Devil
    [/12]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Christina Amira Avery
    Roepnaam: Chris
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Ze houdt ervan om jongens te manipuleren, om ze daarna te vermoorden. Tegen de mensen die ze niet mag is ze een echte bitch. Ze is toch wel een feestbeest, en trekt de meest sexy outfits aan om op te vallen. Ze kan ook best arrogant zijn, maar ze heeft wel een klein hartje.
    Uiterlijk:


    Extra: Devil


    El Diablo.

    Volledige naam: Emely gwenhild
    Roepnaam: em, emmie
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: ze heeft een groot hart en staat voor iedereen open. Ze is wat kunstzinnig en houd van mensen die eerlijk en puur zijn. Ze kan soms wel wat weg dromen en dan kan je alles wel 4 keek tegen haar zeggen.
    Uiterlijk:


    Extra: Mens

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:27 ]


    yeaaaahh!

    Nog meer?


    Feel the fire, but do not succumb to it.