• Hai iedereen,

    Ik moet voor mentoruur een verslag, powerpoint en reisbrochure maken van Ierland. Is iemand ooit in Ierland geweest? En wat weten jullie er allemaal van? En wat is belangrijk over Ierland wat je moet weten? Ik weet wel dat je het op wikipedia op kan zoeken, maar ik vind het ook wel leuk om andere meningen te horen over Ierland, en wat jullie belangrijk vinden wat ik moet vertellen!:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Huiswerk voor een mentoruur? Lol, waar is dat nou weer voor nodig :')
    Maar nee ik ben daar nog nooit geweest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik hou van ierse accenten(H). maar nee ik ben daar nog nooit geweest, dus ik kan je niet helpen, sorry


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben nog nooit in Ierland geweest, maar heb met mezelf afgesproken dat als ik daar een keer ben, verplicht een heel pint Guinness moet leegdrinken, hoe vies het ook is =D Gewoon omdat het erbij hoort ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Presenteer je powerpoint in het Engels met een Iers accent, haha. Dat zou cool zijn! En nee, ik ben er nog nooit geweest, zou het wel heel graag willen. Alleen al om de hele dag die accenten te horen, haha. :'D

    Oh gosh, ik moet net hetzelfde doen over Polen. Helaas weet ik niets over Ierland, maar ooit ga ik er heen!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Stinson schreef:
    Presenteer je powerpoint in het Engels met een Iers accent, haha. Dat zou cool zijn! En nee, ik ben er nog nooit geweest, zou het wel heel graag willen. Alleen al om de hele dag die accenten te horen, haha. :'D


    Hahaa, ik hou ook van die accenten. Maar helaas is mijn Engels niet zo goed, en mijn Iers al helemaal niet!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik moest meteen denken aan de band The Script, die komen daar vandaan ;p. Maar voor de rest weet ik eigenlijk niets van Ierland..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ze hebben Niall Horan en The script en Bier.


    SLOAN.

    Cellar schreef:
    Huiswerk voor een mentoruur? Lol, waar is dat nou weer voor nodig :')
    Maar nee ik ben daar nog nooit geweest.


    Ja, dat is gewoonweg heel erg stom! Denk je eindelijk eens huiswerkvrij te zijn bij een vak, maar nee hoor. Ik denk dat hij ons huiswerk geeft omdat hij dan lekker met zijn collega's kan praten tijdens onze mentorles. Dat doet hij namelijk aldoor...
    Maar jammer dat je niks weet!! Haha, wordt dan toch maar internet!:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Peeta schreef:
    Ze hebben Niall Horan en The script en Bier.


    Hope goes lost but never dies.

    Oooohhh! Je zou iets over Bloody Sunday kunnen doen!
    Tenminste, als dat erin past 8) Want dat was wel een heel belangrijk punt in de Ierse geschiedenis (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    Oooohhh! Je zou iets over Bloody Sunday kunnen doen!
    Tenminste, als dat erin past 8) Want dat was wel een heel belangrijk punt in de Ierse geschiedenis (:


    Haha, dat zei mijn moeder ook al. Maar ik moet eerst eens even opzoeken wat dat is, ik heb werkelijk geen idee:X


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Been there :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ooooeeeh Ierland is super mooi!
    Groen gras, heuvels, blauwe lucht en van die grappige stenen muurtjes.
    Echt, ze hebben zo veel steen daar!
    En vergeet natuurlijk de kliffen niet (: Cliffs of Moher, daar ben ik zelf geweest en het is super vet!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Leprechauns!! :D Die moeten er in voorkomen.
    Tá grá agam duit = Ik hou van je
    Dia duit = hallo
    Verder moet je het aan Edinburgh vragen, dit heb ik ook van haar (:


    You've cat to be kitten me right meow.