• Proprius schreef:



    Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    (...)


    everything, in time

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ga je nu weer slijmen?' vraag ik lachend. Ik laat ook mijn handen rond zijn middel glijden en laat mijn handen ondeugend grijnzend op zijn kont glijden. 'Jij slijmt wel precies met de juiste woorden. I'm flattered.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Jij slijmt wel precies met de juiste woorden. I'm flattered.' Ik grinnik. Haar hand glijd uitdagend over mijn kont en ik maak een uitdagende wenkbrauw wiebel terwijl ik op mijn onderlip bijt.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'God, je ben echt sexy als je dat doet, met die lip zo,' grijns ik en snel druk ik een kus op zijn lip. 'Maar je bent dan ook helemaal sexy,' zeg ik en ook ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Maar je bent dan ook helemaal sexy,' Ik knipoog. 'Jij bent ook niet lelijk hoor.' Grinnik ik en til haar op zodat ik haar overr mijn schouder kan leggen. Dan loop ik terug naar mijn bed en leg haar daar neer. 'Ik ben lui.' Verklaar ik haar.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik gil en lach als hij me over zijn schouder tilt. Soms is het niet handig om klein te zijn, dan doen anderen het veel vaker. Grinnikend word ik op het bed gelegd. 'Ik ben lui,' verklaart Luke.
    'Ik ben koud,' zeg ik met zielige ogen en een pruillipje waarna ik mijn armen naar hem uitstrek.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik ben koud,' Ze strekt haar armen naar me uit. Ik trek haar naar me toe en laat haar op mijn borstkas liggen terwijl ik de deken over ons heen trek zodat ze het warmer krijgt.

    [ Zou jij zo een nieuw topic kunnen openen?:3 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Hm, dit is veel beter,' lach ik en ik laat mijn kin rusten op zijn borst. Laten we morgen, of vanavond naar mijn vader gaan. Ik wil nu liever hier blijven,' grijns ik en kus hem lang op zijn mond.


    everything, in time

    [Ja hoor :D]

    Luke Charles Sanz

    'Laten we morgen, of vanavond naar mijn vader gaan. Ik wil nu liever hier blijven,' Ik knik instemmend als ze me los laat. 'Wil je een filmpje kijken ofzo?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Filmpje kijken?' verbaasd kijk ik Luke aan en rol dan van hem af. 'Ja, waarom niet,' zeg ik dan vervolgens. 'Maar geen oorlogsfilm, die zijn allemaal hetzelfde.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Maar geen oorlogsfilm, die zijn allemaal hetzelfde.' Ik knik. 'Kies jij dan maar iets.' Ik wijs naar de kast tegen de muur waar we alle film bewaren.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Pft, luilak.' Op handen en voeten kruip ik naar de rand van het bed en stap daar uit.
    'Ehmmmmmmm, even kijken, is deze heel eng?' vraag ik terwijl ik hem een dvd laat zien.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ehmmmmmmm, even kijken, is deze heel eng?' Ik ga rechtop zitten. 'Nou ik vind hem niet zo eng maar ik weet niet of jij tegen zulke dingen kunt.' Grinnik ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'ik ook niet, maar dat zien we vanzelf wel.' ik stop de dvd in de dvd-speler en duik met de afstandsbediening terug op bed. 'Hier, jij weet beter hoe het werkt.'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Hier, jij weet beter hoe het werkt.' Ik trek haar op het bed en neem de afstandsbediening over. Ik druk op play en omdat de film niet direct begint gebruik ik de tijd om Kathrine te kunnen zoenen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt