• Dus. Ik had een eerder topic geplaatst over dat ik een crush had in mijn klas, maar dat hij steeds naar mijn vriendin neigde. Nou, die vriendin heeft nu een relatie met een jongen uit Amsterdam, dus problem 1 solved. Maar ja, hij is de laatste tijd een beetje afstandelijk -zijn ouders zijn overleden- dusja. Foreveralone, hehe. Ik geef het op en wacht gewoon stilletjes tot hij weer terug komt op aarde met zijn gedachten.

    Ik heb zo het idee dat ik voor altijd forever alone ga zijn haha. Als je iemand kent met donker haar en donkere ogen, of donker haar en lichte ogen, rond de 17, en hij is langer als ik, en hij is heel lief: stuur maar door! Wie is er nog meer forever alone?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Biologist schreef:
    Ik ben ook forever alone.


    Inspiration can hit you any time

    Taize schreef:
    Ik heb ook nog geen relatie gehad, maar in zo'n geval zou ik dat van me af zetten en me eerder druk maken om het welzijn van die jongen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Anyway, I'll join you dear.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vervelend he, als iemand zijn ouders doodgaan net als je een relatie wil beginnen? En helemaal als de persoon in kwestie het nog erg vind ook en daardoor niet meer zo vrolijk is! Ik heb echt medelijden met je, het is zo erg voor je! (cat)
    /sarcasm


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Vervelend he, als iemand zijn ouders doodgaan net als je een relatie wil beginnen? En helemaal als de persoon in kwestie het nog erg vind ook en daardoor niet meer zo vrolijk is! Ik heb echt medelijden met je, het is zo erg voor je! (cat)
    /sarcasm


    My point exactly.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Discord schreef:
    Vervelend he, als iemand zijn ouders doodgaan net als je een relatie wil beginnen? En helemaal als de persoon in kwestie het nog erg vind ook en daardoor niet meer zo vrolijk is! Ik heb echt medelijden met je, het is zo erg voor je! (cat)
    /sarcasm


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    je zou hem wat kunnen proberen steunen mss ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ben ook forever alone.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Forever Alone


    Stop wishing, Start doing..

    Sorry, maar ik heb iets meer medelijden met die jongen dan met jou..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ben 't eens met de reacties over dat 't wel een beetje.. eh.. egocentrisch klinkt ofzo. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben het helemaal eens met Alwin! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Ik ben het helemaal eens met Alwin! (cat)


    Jij bent het altijd met me eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Jij bent het altijd met me eens :Y)

    Alleen in uitzonderlijke gevallen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Remembrall schreef:
    Ik ben ook forever alone.


    The sun will rise and we will try again.