• Dus. Ik had een eerder topic geplaatst over dat ik een crush had in mijn klas, maar dat hij steeds naar mijn vriendin neigde. Nou, die vriendin heeft nu een relatie met een jongen uit Amsterdam, dus problem 1 solved. Maar ja, hij is de laatste tijd een beetje afstandelijk -zijn ouders zijn overleden- dusja. Foreveralone, hehe. Ik geef het op en wacht gewoon stilletjes tot hij weer terug komt op aarde met zijn gedachten.

    Ik heb zo het idee dat ik voor altijd forever alone ga zijn haha. Als je iemand kent met donker haar en donkere ogen, of donker haar en lichte ogen, rond de 17, en hij is langer als ik, en hij is heel lief: stuur maar door! Wie is er nog meer forever alone?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Discord schreef:
    Vervelend he, als iemand zijn ouders doodgaan net als je een relatie wil beginnen? En helemaal als de persoon in kwestie het nog erg vind ook en daardoor niet meer zo vrolijk is! Ik heb echt medelijden met je, het is zo erg voor je! (cat)
    /sarcasm


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jij verwacht van iemand waarvan zijn ouders zijn overleden dat hij aandacht aan jou besteed?! Sorry maar het laatste waar je aan denkt als er een dierbare van je overleden is, is aan iemand die jou misschien leuk zou kunnen vinden en ik spreek uit ervaring.

    Dit is trouwens in het algemeen bedoeld en mensen die zich aangesproken voel zijn ook de mensen waar ik het over heb. Daarnaast zou ik het dus echt niet erg vinden om forever alone te blijven, mensen maken er zo'n drama van. Alsof het zo erg is, het heeft ook zo zijn voordelen


    Physics is awesome

    En daarbij heb ik nu een relatie met een jongen die een jaar geleden zelf doodziek is geweest. Echt doodziek. Als je een relatie hebt, zou je toch ook niet uit elkaar gaan doordat iemand in zijn of jouw naastenkring dood zou gaan? Beeeeetje bekrompen, hoor.
    Daarbij word je er alleen maar sterker van en moet je eens leren om te wachten. Als je echt van hem zou houden, zou je hem nu steunen als VRIEND, niet als VRIENDJE en zou je je eigen emoties even loslaten. Oh bah, en nu ben jíj forever alone? Wat zielig (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind echt dat je egocentrisch bent.


    To infinity and beyond •

    Biologist schreef:
    Ik ben ook forever alone.


    I was an angel living in the garden of evil