• Mijn moeder spaart altijd allerlei dingen bij de AH en dit keer de mini's. Nu had ze een kleine wasmiddel gekregen en wilde daar een foto van maken. Maar ik was bezig, dus pakte ze alvast mijn telefoon. Had ze de camera gevonden en vraagt ze wat ze nu moest doen. Maar ik zag dat de camera aan de voorkant aan stond, dus zei ik dat ze hem om moest draaien. Draait ze de hele telefoon om in haar hand. Ik had het even niet meer. :'D
    Hahahaha.


    Til hug og blod.

    Hahaha, lol xd.
    Mijn broertje heeft die mini's ook, ghehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AHAHAH xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    die mini's zijn zo schattig
    ik heb een blikje fanta, page wc-papier, evergreen (dubbel) en een mars haha

    Haha, typisch moeders x'D
    Wij gaan vrijwel nooit naar de AH, gingen we van de week één keertje, welke mini's krijg ik? Pindakaas (die is wel leuk) en een... tomaat -.-'


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    Haha, typisch moeders x'D
    Wij gaan vrijwel nooit naar de AH, gingen we van de week één keertje, welke mini's krijg ik? Pindakaas (die is wel leuk) en een... tomaat -.-'


    Firm believer of all that is magic

    Hobbit schreef:
    Haha, typisch moeders x'D
    Wij gaan vrijwel nooit naar de AH, gingen we van de week één keertje, welke mini's krijg ik? Pindakaas (die is wel leuk) en een... tomaat -.-'


    Die tomaat faalt en klopt niet in verhouding. Hij was bij ons even groot als de pindakaaspot O.o

    maar goed, ik zou ook heel hard hebben gelachen als mijn moeder dat zou doen x'D Het zag er vast erg komisch uit ;D

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 8:48 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Bij ons is de kip even groot als de appel:W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gelukkig is mijn moeder niet zo dom (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Gelukkig is mijn moeder niet zo dom (cat)


    Dat ze niet zo goed met electronica is, gaat niet meteen zeggen dat ze dom is.

    Mijn moeder is zo slecht met computers, ik moet haar altijd weer opnieuw uitleggen hoe je iets kopieert en plakt. Ook moet ik een verhaal vaak drie keer uitleggen, omdat ze het steeds verkeerd verstaat x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat ze niet zo goed met electronica is, gaat niet meteen zeggen dat ze dom is.

    Mijn moeder is zo slecht met computers, ik moet haar altijd weer opnieuw uitleggen hoe je iets kopieert en plakt. Ook moet ik een verhaal vaak drie keer uitleggen, omdat ze het steeds verkeerd verstaat x'D.

    Ik had het ook over elektronica Sarah en daarop is ze gelukkig niet zo dom. Dat kan ik rustig zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar is mijne ook niet dom, ze luisterde alleen net iets te goed ;o


    Til hug og blod.