• Wie gaat er nog een brief/cadootje/roos aan haar crush sturen?
    Of aan iemand anders?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Stinson schreef:
    (...)

    Finally! Ik was al bang dat ik de enige zou zijn! Gelukkig ben ik dan niet zo'n feestverpester als dat ik dacht dat ik was! :'D

    Valentijn is gewoon een commercieel gedoe, net alsof je enkel op één bepaalde dag kan tonen dat je van elkaar houd :'D Dikke bullshit


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainbowDay schreef:
    *gooit Valentijnsdag uit het raam*
    Mooi daar ben ik ook van af

    Lisztomania schreef:
    (...)
    Valentijn is gewoon een commercieel gedoe, net alsof je enkel op één bepaalde dag kan tonen dat je van elkaar houd :'D Dikke bullshit


    PRECIES! Dat vind ik dus ook! Het is zo gedwongen! Dan kan je beter lief doen op een andere dag, dan komt het veel geloofwaardiger over! Al ben ik verder ook helemaal niet van dat kleffe gedoe! :'D

    ik ben alweer helemaal alleen op valentijn ! achja, the happy single life !
    ik verwen mezelf wel is lekker , met een badje en kaarsjes en lekkere geurtjes en een maskertje ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bij ons op school kan je rozen sturen, ik heb er een anoniem naar hem gestuurd.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nope... Ik vind het een beetje een commerciele shit dat... Heel leuk voor alle stelletjes, maar mijn vriendinnen weten dat ik van ze hou (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nope, nothing. Voor mij is 14 februari een doodnormale dag, gelukkig. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Lisztomania schreef:
    (...)
    Valentijn is gewoon een commercieel gedoe, net alsof je enkel op één bepaalde dag kan tonen dat je van elkaar houd :'D Dikke bullshit


    Amen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu je het zegt! Ik moet even snel achter zijn naam komen, dan ga ik een roos sturen. Like, dat moet ik toch ook eens gedaan hebben in m'n schooltijd haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ga niks sturen. Ik ga iets geven =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het maar commerciële shit, dus nee. Mijn vriend vind het wel leuk om er aan mee te doen, ben benieuwd of hij wat aan me geeft. Ik hoop het niet voor hem, want ik haat valentijnsdag en dat weettie D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, misschien ga ik samen met mn vriendje uit eten of naar de film. Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor hem zou kunnen kopen haha (':


    Me so good.

    Tenzij mijn crush opeens binnen 14 dagen verteld dat hij me leuk vind, nee ik ga niets doen haha.


    SLOAN.

    Neen. Alleen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik & mijn vriendinnen sturen rozen naar elkaar. (:


    To love is to destroy.