• Hallo ik heb vandaag mijn nieuwste piercing laten zetten namelijk tepelpiercing. Omdat ik dat gewoon heel erg mooi vind.
    Wie onder ons heeft nog meer aan tepelpiercing? Just Curious en wat is jullie mening over tepelpiercing? Alles is welkom zolang het maar netjes blijft ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Dat lijkt mij heel erg pijnlijk. Tepelpiercings vind ik niet zo heel erg mooi. En ik vraag me wel eens af of dat geen problemen kan veroorzaken als je later een kind krijgt dat je met de borst wil voeden?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mirth schreef:
    Dat lijkt mij heel erg pijnlijk. Tepelpiercings vind ik niet zo heel erg mooi. En ik vraag me wel eens af of dat geen problemen kan veroorzaken als je later een kind krijgt dat je met de borst wil voeden?

    Het pijn gedeelte valt heel erg mee:) en later wil ik absoluut geen borstvoeding geven want weet uit ervaring van mn zus dat ,dat rete pijnlijk is(zip)en ik lees net dat het wel gewoon nog kan als je het eventueel zou willen

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:11 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Mirth schreef:
    Dat lijkt mij heel erg pijnlijk. Tepelpiercings vind ik niet zo heel erg mooi. En ik vraag me wel eens af of dat geen problemen kan veroorzaken als je later een kind krijgt dat je met de borst wil voeden?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het alleen op oorbellen bij mezelf. Bij andere; sommige zijn best mooi en andere soort piercings vind ik echt no go... En daar hoort ook een tepelpiercing bij. Ik vind op sommige plaatsen idioot dat je daar een pierrcing kunt laten zetten. Het spijt me, maar ik vind het niet zo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind ze niet zo mooi, sorry. Sowieso zou ik me er niet comfortabel bij voelen als ik voor iemand zo zou moeten zitten, zodat ze die piercing erin kunnen zetten. D:


    everything, in time

    Zoals Mirth zegt lijkt dat me echt verschrikkelijk pijnlijk. En zelf vind ik het ook niet echt mooi eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Humble schreef:
    Ik vind ze niet zo mooi, sorry. Sowieso zou ik me er niet comfortabel bij voelen als ik voor iemand zo zou moeten zitten, zodat ze die piercing erin kunnen zetten. D:
    haha geeft niet :) En dat valt wel mee , ik had een vrouw en die stelde me heel erg gerust, ik was er van uit gegaan dat het een man was omdat hij er meestal is maar had er geen problemen mee verder :)


    I solemny swear i am up to no good

    De enige piercing die ik mooi vind zijn navelpiercings en wenkbrauwpiercings. Dus srry nee. Sws lijkt het me vreselijk zitten op je tepel.

    Maar als je t leuk vind, is het goed dat je t gedaan hebt^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nahh, ik ben er niet echt weg van.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het eigenlijk wel leuk, maar zelf zou ik het niet doen. Ik denk altijd wel 100x na als ik een piercing overweeg en meestal doe ik het uiteindelijk toch niet.
    Maar leuk.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ergens wel vet, maar ik zie mezelf nu niet bepaald met m'n tiet bij een piercer zitten. 'Ja dude, steek 'm er maar in.'
    No. Thanks.


    No growth of the heart is ever a waste