• bij mij gaat het niet goed moet je eigenlijk kamertemperatuur en maakt het uit wat voor nagellak want bij mij gebeurt niks zoals op de video's:'(

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    iemand?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja, water op kamertemperatuur.


    No growth of the heart is ever a waste

    En niet alle nagellak werken even goed.. Zoals bij werkte essence haast niet.. Maar Catrice weer wel ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dingen waar je op moet letten/ tips en tricks watermarbling.

    1. laat je glas met water eerst een 24 uur op je lakkamer staan, samen met de potjes die je wil gebruiken. Let op de vloeibaarheid van je lak, hoe nieuwer en minder stroperig je lak, de beter. Zelf probeer ik de kleuren die ik wil gebruiken of ze een mooie bullseye maken=]
    2. Voordat je begint met marblingen, zorg ervoor dat je minstens 2 uur van te voren witte nagellak egaal op hebt gebracht. Hierdoor komt je marbling het mooiste uit.

    3. Als je eenmaal begint, probeer eerst de beste hoek te vinden. Ook zou ik adviseren om een paar keer te oefenen met het creeeren van je look. In het begin is het heel moeilijk, maar als je er wat mee geoefend hebt, gaat het al vaak stukken makkelijker.
    note: Laat tijdens het druppelen je potjes openstaaan. Hierdoor kun je sneller werken en gebeurt het niet dat de lak is opgedroogd tijdens het klungelen.
    4. Wanneer je je vinger er in hebt gestoken, blaas dan heel voorzichtig 5 seconden tegen het oppervlak van de lak voordat je met een tandenstoker eromheen gaat opruimen. Ook wil ik je adviseren, ookal kost het heel veel lak: doe in het begin nagel voor nagel. Hierdoor komt je art er veel mooier uit te zien.
    Wacht een paar minuten, doe een laag topcoat en je marble is klaar om te leven=]
    zelf doe ik trouwens na marble om de dag topcoat, omdat ik het anders zonde vind van de lak:)

    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen, zoniet, of als je nog vragen hebt, vraag het me gerust!

    xx


    The night is dark and full of terrors.