• Ik ben namelijk ziek zoals vele al weten ;]
    Alleen ik voel me nu een stuk beter, wat mede wordt mogelijk gemaakt door het feit dat ik morgen geen presentatie voor ANW (algemene natuurwetenschappen) hoef te doen :]
    Volgens die gast hebben we een verkeerd lokaal dus kunnen we de presentatie niet houden :]
    Nou dat vind ik niet erg hoor.
    En ik was blij omdat ik vandaag lasagne had ;]
    Hoe was jullie dag?


    Deep inside, I've never felt alive

    slecht bar en bar slecht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Goed, slecht, toen weer goed, toen weer slecht en nu iets beter.
    Er is namelijk dikke drama over schaatsen morgen met gym :'). Eerst mocht het wel, toen mocht het niet, toen vroeg ik aan een andere leraar of het mocht; ja, toen keek ik in mijn mail en mocht het niet van mijn lerares. En nu kijken we morgen met gym of het mag of niet. Zuuucht. Onze klas is echt de enige die een twijfelgeval is ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nah ging wel. beterschap nog

    Ik ga morgen cookies bakken _O_


    Shoganai i ne~

    Delightee schreef:
    slecht bar en bar slecht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Goed, nothing special at all. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn dag was wel leuk. Rondhuppelen in een overall met een wiebelende PVC-buis in je handen, 'tits tits tits' schreeuwende..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    verschillend, ik baal omdat ik volgende week 4 tentamens heb en het nog de meest veel aandacht vergende vakken zijn van alles, en ik had mijn mondeling nederlands mondeling geplant en die valt nu dus leuk onder een van die tentamens. Sighh, ik was er al helemaal klaar voor en nu moet ik een maand wachten (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    saai


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hij was wel oké. Maar nu is ie bagger.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kort gezegd: kut.


    I am an idiot, I move.

    lasagne is lekker!
    mijn dag was relaxed. ik was eigenlijk te laat maar ik werd niet laat gemeld ^-^
    maar helaas had ik op hyves een bar slecht gesprek met mijn crush... (huil)


    ~Live your life!~

    Omg een dag met lasagne kan gewoon niet slecht zijn p;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn dag ? Het begon slecht, toen saai, toen nog saaier, toen koud, toen pijnlijk, toen vrolijk, toen in een zingbui, toen weer pijnlijk, toen weer koud en daarna lui. Met andere woorden, had een Toets van Latijn die echt slecht gaat zijn, toen had ik Frans, dan 2 uur Wiskunde -Joepie -- - dan was het middag en echt KOUD, toen moesten we naar een film kijken omdat er mini mensjes kwamen, 6e leerjaar dus, daarom moest ik op mijn krukken bijna een kilometer stappen, toen voelde ik mijn vingers totaal niet meer, om nog maar te zwijgen over mijn tenen, toen was het leuk omdat de film nog wel leuk was, toen een zingbui omdat een liedje uit de film hadden we ongeveer 3 weken gehad bij muziek, toen moest ik weer stappen, dan ahd ik weer koud want we moesten een halfuur buiten wachten -mini mensjes waren nog binnen- om van school te mogen. Toen lui omdat ik geen huiswerk had en niks te doen had. Vraag maar niet naar het verhaal van krukken, het komt erop neer dat ik een botje uit mijn voet heb gebroken door te stappen. ^^

    Vanochtend had ik gezworen dat ik naar school zou gaan omdat ik een dag langer thuis niet zou overleven. Ik dus naar school, ik was nog steeds duizelig enzo. Bovendien moest ik 10 mn naar de bushalte lopen terwijl uit mijn hak gewoon happen vel zijn vanwege het schaatsen. Bovendien ben ik tijdens het schaatsen ook nog eens door mijn voet gegaan. Hieruit kun je concluderen dat die tocht minder prettig was. Nouja, ik dus op school. Maar ik voelde me de hele tijd al echt niet goed, dus ik ben uiteindelijk na het 5e alsnog naar huis gegaan. Daarna heb ik dus echt helemaal niets meer uitgevoerd :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Me vriend zat totaal niet lekker in z'n vel, dat vond ik heel zielig en verder was het niet veel aan eigenlijk |:


    26 - 02 - '16