• Ik heb twee verschillende kleuren ogen, een groen en een bruin oog. Mijn vraag is, heeft 1 van jullie ook twee verschillende kleuren ogen? Dit zijn mijn ogen btw. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Oh pretty eyes (krul)

    En je bent niet blind aan éen oog, hé? It's pretty scary, but beautiful!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Awesome! Nee die van mij zijn bruin, wel mooi bruin vind ik zelf maar okay (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oewh, dat vind ik cool haha. Ik heb zelf gewoon twee bruine ogen.


    SEIZON SENRYAKU!

    Winterwerp schreef:
    En je bent niet blind aan éen oog, hé? It's pretty scary, but beautiful!


    You've cat to be kitten me right meow.

    Winterwerp schreef:
    En je bent niet blind aan éen oog, hé? It's pretty scary, but beautiful!


    Nee maar kan er wel heel weinig mee zien, iets van 5 tot 10 % ofzo, dat is aan mn bruine oog. Met mn groene oog kan ik gwn 100 % zien. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nee maar die van mij lijken soms donker en later weer licht blauw. Maar ik vind het wel bijzonder dat je twee verschillende ogen hebt en meestal is het zo dat het dan een bruin & blauw oog is dus


    Physics is awesome

    Bach schreef:
    Awesome! Nee die van mij zijn bruin, wel mooi bruin vind ik zelf maar okay (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hooligan schreef:
    Oh pretty eyes (krul)

    + ik heb gewoon licht grijs/blauw. Sommige mensen denken soms dat ze groen zijn en andere vinden ze creepy in het volle zon licht :'D . Ik ben wel blij met mijn ogen ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oeeeeh dat is zo mooi!
    En nee, ik heb gewoon 13 in een dozijn blauwe ogen (: Maar de zanger van mijn favo band heeft het ook. Een bruine en een blauwe geloof ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Part awesome. :3
    You've got very pretty eyes.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Wij hebben een leraar op school met twee verschillende ogen, en hij wordt aangezien als 'het lekkere ding' denk ik.
    Het heeft wel iets, vind ik.


    effort never betrays you

    Ah, dat is best vet. :3 Nee, heb ik niet. Ik weet de kleur van mijn ogen niet eens te benoemen. Het is een soort mengeling van blauw, grijs en groen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cool! Krijg je daar niet veel opmerkingen over? :3

    Mijn vriendje heeft de ene keer echt grijze ogen en de andere keer zijn ze meer groenig. Dat is heel gek, maar wel mooi en speciaal. ^-^


    Let the Night embrace you

    Bach schreef:
    Awesome! Nee die van mij zijn bruin, wel mooi bruin vind ik zelf maar okay (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right