• Ik heb twee verschillende kleuren ogen, een groen en een bruin oog. Mijn vraag is, heeft 1 van jullie ook twee verschillende kleuren ogen? Dit zijn mijn ogen btw. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Pusheen schreef:
    Cool! Krijg je daar niet veel opmerkingen over? :3

    Mijn vriendje heeft de ene keer echt grijze ogen en de andere keer zijn ze meer groenig. Dat is heel gek, maar wel mooi en speciaal. ^-^


    Ja dat wel, iedereen vraagt van hoe dat komt enzo, best irritant dat iedereen dat vraagt. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    oeeh nice,

    ik heb ook twee verschillende kleuren, Blauw (rechts) en Bruin (links)


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Winterwerp schreef:
    En je bent niet blind aan éen oog, hé? It's pretty scary, but beautiful!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb ook twee verschillende kleuren :)
    Mijn linkeroog is lichtgroen en het andere lijkt wat donkerder groen omdat er meer bruin is te zien rond mijn pupil.
    Op het eerste zicht valt het niet op zeg maar, maar als je er op let merk je het wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De mijne veranderen constant van kleur, nu zit ik meer in een groene periode. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    De mijne veranderen constant van kleur, nu zit ik meer in een groene periode. (:


    ^^ dat heb ik dus ook, Ik verander van Blauw/groen naar grijs. Ik zit nu ook in een groene fase.

    Nee heb ik niet ;)

    Wel cool hoor :P Das best bijzonder!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn ene oog is groen
    Mijn andere oog is voor 1/2 bruin en voor 1/2 groen


    Trust me. I'm the doctor

    Dan heb jij Heterochromie. Ik heb gedeelde Heterochromie :Y)

    Nemph schreef:
    Part awesome. :3
    You've got very pretty eyes.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ik niet, ik heb wel echt héél fel-blauw!


    El Diablo.

    Ik niet, maar mijn konijn wel..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind dat best wel stoer. Die van mij zijn gewoon bruin.


    Food.

    Hilarilouis schreef:
    (...)

    Nee maar kan er wel heel weinig mee zien, iets van 5 tot 10 % ofzo, dat is aan mn bruine oog. Met mn groene oog kan ik gwn 100 % zien. (:


    Dacht al zo iets.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ellis schreef:
    De mijne veranderen constant van kleur, nu zit ik meer in een groene periode. (:


    Ja me to(krul),
    bij mij zijn ze blauw, en dan weer blauw groenig en dan weer blauw..
    (en ik heb een heel klein beetje bruin bij mijn pupil)


    “All those fairytales are full of shit.”