• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'En hoe vond je de film?' Ik haal mijn schouders op. 'Verdraagbaar en erg erg cliché.' Grinnik ik. 'En jij?' Ik vond haar mening interesant.

    Nouka

    Ik lachtte zachtjes om zijn reactie. 'Het was een mooie film, voora het einde,' grinnikte ik zachtjes. 'Ben je geen romanticus dan? Je weet wel dineren bij kaarslicht enzovoort?' Vroeg ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Ben je geen romanticus dan? Je weet wel dineren bij kaarslicht enzovoort?' Ik grijns en sta samen met haar op. 'Ja misschien wel, toen ik net 17 was heb ik voor een meisje een liedje geschreven en het voor haar raam met mijn gitaar gezongen.' Ik schud lachend mijn hoofd toen ik eraan terug dacht. 'Ze viel bijna uit het raam'

    Nouka

    ‘Ohh maar dat is zeker wel romantisch,’ reageer ik en kijk hem met lichte bewondering aan. ‘En ze viel uit het raam van de schrik of omdat ze letterlijk voor je viel?’ Ik lachte even bij het laatste en keek daarna even bedenkelijk naar de grond. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt, laat staan een dinertje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘En ze viel uit het raam van de schrik of omdat ze letterlijk voor je viel?’ Ik schiet ook in de lach. 'Beide maar ze bleef nog wel staan hoor, ze rende op haar sloffen en ik haar pyjama naar buiten toe.' Lachend denk ik terug aan de avond.

    Nouka

    'Beide maar ze bleef nog wel staan hoor, ze rende op haar sloffen en ik haar pyjama naar buiten toe,' lachte hij. 'Ik denk dat iedereen dat in haar plaats gedaan zou hebben,' glimlachte ik en keek even schuin naar hem op. 'Zijn jullie lang samen geweest?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Zijn jullie lang samen geweest?' Ik knik. 'Ja ruim twee jaar we zouden samen gaan wonen maar dat ging toch niet door.' Antwoord ik en haal mijn schouders op terwijl we naar buiten gaan. 'Ik moet je maar weer terug anar school brengen ik word nog ontslagen als ze erachter komen dat ik je help spijbelen.'

    Nouka

    'Toe maar, samenwoon plannen en al. Waarom is het fout gegaan?'vroeg ik, het laatste ietwat voorzichtig. Ik knikte even toen hij zei dat we terug naar het internaat gingen. 'Wil je dan alleen zijn of mag ik nog met je mee?' Aarzelend keek ik hem aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Toe maar, samenwoon plannen en al. Waarom is het fout gegaan?' Ik schud mijn hoofd. 'We bleken toch niet zo goed bij elkaar te passen.' 'Wil je dan alleen zijn of mag ik nog met je mee?' Ik glimlach. 'Ik moet zo les geven dus ik heb geen tijd eigenlijk.'

    Nouka

    'Ik zou zeggen dat ik het jammer voor je vind maar stiekem vind ik dat niet want nu maak ik misschien wel kans op je,' glimlach ik. Als hij zegt geen tijd te hebben vertrekt mijn gezicht een beetje. 'Wat jammer,' mompel ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Wat jammer,' Ik knik. 'Tja maar als ik spijbel dan krijg ik niet meer betaald.' Lach ik en stap de auto in. Ik start de motor en begin richting de school te rijden.

    Nouka

    Ik lach zachtjes met hem mee als we de auto instappen en richting school rijden. 'En als er iets niet mag gebeuren is dit mooie ding niet meer kunnen betalen.'
    Even zuchte ik en staarde door het raam naar buiten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'En als er iets niet mag gebeuren is dit mooie ding niet meer kunnen betalen.' Ik knik met ene grijns. 'Precies dat moeten we niet hebben toch? Dan kan ik je nooit meer ergens mee naar toe nemen.'

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ik keek maar een beetje rond iedereen was toch met iedereen aan het praten. Nagaari moest haar marshmellows wegzetten dusjaa, die krijgt waarschijnlijk flinke ruzie aangezien haar marshmellows haar alles zijn. Ik gniffelde even om mijn eigen gedachte.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    'BITCH, PLEASE. Y U NO LIKE MARSHMELLOWS.' [9gag XD it fucks ur mind.] Mensen die niet van marshmellows houden ;; HELL TO YOU. Okay nee, hell.. Dat kunnen jullie niet aan. Hell is alleen voor prof's.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    'Dat mag zeker niet gebeuren,' reageer ik met een brede grijns terug en strijk een losse pluk haar terug achter mijn oor.
    'Dus, je bent van plan me vaker mee te nemen?' Vraag ik hem dan poeslief.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'