• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik moest hier even tussendoor gaan verveelde me en dacht. AANDACHTHOER COMING. Neegrapje ik verveelde me gewoon bestwel. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ghehe ik verveel me ook maar ik kan nu niet veel doen. Nadia -mijn poppetje- zit voorover gebogen met dr hoofd in dr handen en geeft per ongeluk steken aan Maya.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Niemand online? #Foreveralone. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ OH NAGAARI COMING FOR HELP? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Nagaari is toch bezig met de gymleraar? XD Wat doet Storm dan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Storm died om dat verhaal over die lijn van Fee. neejk. Jaa je hebt gelijk Nagaari is bezig met Leraar majaa die is niet belangrijk deleraarnooffence ehh STORM THE SUPER.. STORM XD ]

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ik blijf maar rondkijken totdat een meisje me opvalt.. Ze zit met haar hoofd in haar handen.. Zou ze huilen? Ik sta op en loop op haar af. 'Hee, Gaat het?' Ik kniel even naast haar en merk dan een anders meisje op dat een beetje stuiptrekt.. Strange.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Hee, Gaat het?' hoorde ik opeens. Ik keek voor me en het was een jongen. Wat was zijn naam ook al weer? Ik schudde me hoofd. 'Moe, duf, uitgeput. Kan me echt niet meer concentreren,' zei ik. 'Ik doe Maya pijn,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    'Dat mag zeker niet gebeuren,' reageer ik met een brede grijns terug en strijk een losse pluk haar terug achter mijn oor.
    'Dus, je bent van plan me vaker mee te nemen?' Vraag ik hem dan poeslief.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Dus, je bent van plan me vaker mee te nemen?' Ik grinnik en draai het schoolterrein op. 'Wie weet wel ja.' Ik parkeer de auto en stap uit. 'We zijn er mevrouw.' Ik open haar portier voor zij dit zelf kan doen.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ze schudde haar hoofd. 'Moe, duf, uitgeput. Kan me echt niet meer concentreren,' Ik fronsde even, voor ik iets kon zeggen ging ze weer verder. 'Ik doe Maya pijn,' Wacht.. Wat? 'Dat meisje dat stuiptrekt..? En sorry heb mezelf niet voorgesteld ik ben Storm.' Ik gaf maar geen hand aangezien al genoeg leed. Misschien moet ze wat drinken of eten..? 'Kom.' Ik stond op en bood haar aan hand aan. 'Even lopen frisse lucht, eten en drinken enz. Heb je denk ik wel nodig.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dat meisje dat stuiptrekt..? En sorry heb mezelf niet voorgesteld ik ben Storm,' zei hij. Ik knikte. Ik wou dat ik helder kon nadenken. 'Kom,' zei hij. Ik keek op en zag dat hij zijn hand aanbood. 'Even lopen frisse lucht, eten en drinken enz. Heb je denk ik wel nodig,' zei hij. Ik knikte en pakte zijn hand was. Waarom kwam ik daar zelf niet op? 'Ik weet niet of ik je zo zeer doe. Straks Maya niet meer, afstand te groot. Maar jij?' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Ik weet niet of ik je zo zeer doe. Straks Maya niet meer, afstand te groot. Maar jij?' Ik keek even moeilijk. Maar haalde toen me schouders op. 'Ach, whocares. Als het maar goed komt met jou. Ik kan vast wel tegen een stootje.' Ik lachte even. Ik nam snel mijn flesje water uit me broekzak en bood die aan. Ik trok haar richting de eetzaal om vervolgens daar een raampje open te doen voor frisse lucht. [ zijn er ramen..? Njaa fockit vanaf nu wel. xp ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    ‘Wie weet.. Dat is wel een beetje gemeen he? Je weet toch dat je een dame nooit te lang moet laten wachten?’ reageer ik met een grijns terwijl ik de auto uitstap nadat hij het portier voor me open heeft gedaan. ‘Ik ben heel ongeduldig,’ fluister ik zacht en sla mijn armen om zijn middel heen. ‘Maar dat had je volgens mij al gemerkt,’ grinnik ik vervolgens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    'Ach, whocares. Als het maar goed komt met jou. Ik kan vast wel tegen een stootje,' lachte hij. Hij pakte een flesje water en bood die aan mij. Ik pakte hem dankbaar aan en drink. Storm trok mij mee naar de eetzaal en zette een raampje open. 'Ik kan je meer laten voelen dan alleen een stootje, maar bedankt dat je me helpt,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Ik ben heel ongeduldig,’ fluisterd ze zacht en slaat haar armen om mijn middel heen. ‘Maar dat had je volgens mij al gemerkt,' Ik grinnik. 'Ja dat jad ik inderdaad al door en dat is niet zo'n goede eigenschap juffie.' Ik tik op haar neus en slaat mijn arm rond haar schouders.