• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen


    'Ik kan je meer laten voelen dan alleen een stootje, maar bedankt dat je me helpt,' Ik versteende even.. 'Wat is de inhoudt van dat meer?' Ik pakte een eierkoek en bood haar een stuk aan. Van het andere stuk in me hand nam ik een hap. Hoe deed ze Maya pijn..? Is het hetzelfde als wat Des had.. Wat was die naam ook alweer..? 'Najaa, heb je weleens geprobeerd om het te stoppen? Ik bedoel misschien aan vrolijke dingen denken als.. Eenhoorns? Of regenbogen..? Of als je zo gek bent als Nagaari, een zee van gesmolten marshmellows.' Ik grinnik om me eigen gedachte.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    ‘Ja dat had ik inderdaad al door en dat is niet zo’n goede eigenschap juffie,’ Zegt hij terwijl hij me op mijn neus tikt en vervolgens zijn armen om me heen te slaan. ‘Het spijt me, ik zal er proberen op te letten,’ glimlach ik en ga iets op mijn tenen staan zodat ik mijn lippen zachtjes en vol verlangen op de zijne plaats


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    'Wat is de inhoudt van dat meer?' vroeg hij. Storm bood me een eierkoek af. Ik schudde me hoofd. Ik hoefde nu echt geen eten. 'Najaa, heb je weleens geprobeerd om het te stoppen? Ik bedoel misschien aan vrolijke dingen denken als.. Eenhoorns? Of regenbogen..? Of als je zo gek bent als Nagaari, een zee van gesmolten marshmallows,' zei hij erna. Ik lachte eventjes. 'Met meer bedoel ik alle soorten pijn en ik probeer het altijd. Alleen als het opeens gebeurd dan weet ik niet hoe ik het moet stoppen. Ik weet dan niet hoe het begon, en net kon ik het al helemaal niet. Ik kon me helemaal niet concentreren,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Het spijt me, ik zal er proberen op te letten,’ Ze gaat op haar tenen staan en kust me zacht. Ookal vind ik het fijn stop ik het toch. 'We moeten niet zo close zijn rond school.' Zeg ik zacht en laat haar los.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Met meer bedoel ik alle soorten pijn en ik probeer het altijd. Alleen als het opeens gebeurd dan weet ik niet hoe ik het moet stoppen. Ik weet dan niet hoe het begon, en net kon ik het al helemaal niet. Ik kon me helemaal niet concentreren,' Ik dacht even na. Om te concentreren heb je bepaalde dingen nodig toch.. SOMSDAN. 'Ik zelf concentreer met muziek dus ik weet niet waar jij mee concentreert maarja misschien moet je dan muziek luisteren en dansen? Whoknows.' Ik lachte even. Dat zou wel makkelijk zijn. Je weet je doet iemand pijn en dan ga je even muziek luisteren en dansen. 'Okay dat is eigenlijk best dom want ik snap dat jij je vast schuldig voelt of dat je gewoon half in paniek raakt. Dom voorstel dus. Maar wat voel jij nu? Ik bedoel het enige dat ik vo-..' Mijn maag verstoorde mijn zin. Er kwam een luide 'Ggrgrgrgrggr' uit. Ik stond even versteld met mijn mond open te kijken naar mijn buik. 'Dus het enige dat ik voel is honger.' Ik nam die eierkoek die ze had afgewezen en nam een hap. 'Whuat esh juh ..' Ik keek even moeilijk slikte snel en vervolgde mijn vraag. 'Wat is je naam eigenlijk.. Volgens mij hebben we niet echt zegmaar ontmoet.. Ik onthou slecht.' Ik lach even in mezelf.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:55 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Dus het enige dat ik voel is honger,' zei hij en nam een hap uit de eierkoek die ik afwees. Ik moest lachen. 'En ik voel me inderdaad schuldig als ik iemand pijn doe. Tenzij diegene mij boos maakt en ik hem/haar dan zeer doet. Dan geniet ik er juist van,' zei ik tegen hem. 'En nu? Ik voel..' zei ik en ik dacht eventjes na. 'Duf en verward denk ik en ik ben Nadia'.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    ‘We moeten niet zo close zijn rond school,’ zegt hij zacht en laat me dan los. Met een gefronst gezicht keek ik hem aan en trek vervolgens een pruillip. ‘Wanneer dan wel, als we alleen op je slaapkamer zijn of echt weg van hier?’ reageer ik vragend en schudde lichtjes mijn hoofd. Misschien had hij er toch wel moeite mee, of was de onzekere Nouka weer de kop op aan het steken?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 21:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Sorry van dat laatste dacht eff. Y STORM IS TALKING WIFF SOMEONE HE NOT KNOW THE NAME. Jeeezus, ik moet kappen met 9gag. ><]

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Duf en verward denk ik en ik ben Nadia'. Ik knikte als teken dat ik zou proberen het te onthouden. 'Misschien heb je slaap tekort.. Als je wil kan ik je best brengen ofzo. En nee ik ben geen perv die je aanstaart als je slaapt..' Ik lachte even erg hard om mijn eigen grap. 'Ik wil gewoon aardig zijn en met niemand ruzie hebben hier en ik denk met vooral jou niet.. Maarja we'll see. Heb je eigenlijk wel ontbeten? Ik bedoel als je ontbijt wat je lekker vind dat is je dag meestal goed.' Ik glimlachte breed.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Ik heb genoeg geslapen,' zei ik en ik keek hem aan. Hij was aardig. Ik glimlachte onbewust. 'En ik krijg s'ochtends niet echt veel weg. Ben je niet bang dat ik je zo maar zeer kan doen?' vroeg ik aan hem opeens.


    [Ik ben ff douchen]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 21:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'En ik krijg s'ochtends niet echt veel weg. Ben je niet bang dat ik je zo maar zeer kan doen?' Aaah, Miss Nagaari NUMBER 2 !! WE HAVE A MATCH. [droog..] 'Haha, Ik snap het al, na kamp met Nagaari weet ik wel veel enz en opzich ik ben veel van Nagaari gewend.' Ik trek mijn linker mouw omhoog tot bij mijn elleboog om de brandwond op mijn arm te laten zien. 'Nagaari was boos en ik heb haar tegen gehouden van het aanvallen maar haar ding is vuur dus ze brande me. Het deed wel pijn maarja shit happens.' Ik deed mijn mouw weer normaal.

    [mouw of mauw.. iig ik kom zo op me mob.. pc gaat zo uit.]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 21:25 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm liet me een brandwond zien. Die Nagaari had gemaakt op kamp, of zo. Haar ding was vuur en hij had haar tegen gehouden. 'Dat was echt lief van je,' zei ik tegen hem. 'Welke dingen kan jij dan eigenlijk?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    ‘Wanneer dan wel, als we alleen op je slaapkamer zijn of echt weg van hier?’ Ik denk na. 'Op mijn kamer kán ja maar als ze er achter komen dan kan dat me mijn baan kosten dat besef je je toch?' Ik kijk haar onzeker aan.

    Nouka

    'Hoe.. Waarom zouden ze er achter komen? Zodra de lestijden voorbij zijn ben je mijn leraar niet, is het dan zo heel fout als ik de vrije tijd met je door wil brengen?' reageerde ik vragend en probeer de lichte teleurstelling niet te laten door klinken. Hoe kon hij nou van me verlangen hier op school zoveel mogelijk afstand van hem te houden? Dat ging me nooit lukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Hoe.. Waarom zouden ze er achter komen? Zodra de lestijden voorbij zijn ben je mijn leraar niet, is het dan zo heel fout als ik de vrije tijd met je door wil brengen?' Ik knik. 'Je hebt gelijk maar ik ben je leraar, dus eigenlijk zou dit niet mogen.' Ik wijs naar ons. 'Sorry Nouk maar het is zo.'

    Nouka

    'Dus? Wat wil je er nu mee zeggen?' reageerde ik, sloeg mijn armen over elkaar en deed een stap achteruit. Ik voelde me ineens erg ongemakkelijk, misschien begreep ik hem verkeerd en maakte ik me plots druk om niks. 'Je bent mijn leraar niet als we geen lessen hebben,' zei ik nogmaals, al wist ik niet of ik dat zei om hem te overtuigen, mezelf of beide.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'