• dat sommige mensen helemaal niet inzien dat studeren belangrijk is.
    Echt waar.
    Mijn vriendin vroeg wat ik vandaag ging doen.
    Ik zei 'huiswerk'.
    En toen zei ze. 'Oh, ik ga niet leren hoor.'
    En eigenlijk studeert ze nooit en doet ze nooit haar best. Ik snap wel dat het haar keuze is, maar als ik er dan iets van zeg bv. 'Ga dan maar later achter de vuilniskar lopen, ik word advocaat.'(lachje) Dan rolt ze met haar ogen.
    Wat vinden jullie?


    - hoi ;D

    Ik leerde ook nooit :X
    Drm dat ik op leercontract ging en nu niks meer doe =)


    Stop wishing, Start doing..

    Iedereen heeft wel eens geen zin om huiswerk te maken. Dusja.
    Ze moet het zelf weten, maar ik heb er ook wel eens geen zin in en doe ik het niet, maar in m'n achterhoofd weet ik dat het moet.
    Nou ja, ik doe VWO, dus ik zou hard moeten werken, maar ik doe het niet. I don't care hoor. Ik kan ook naar havo gaan, mij best. Mij boeit het niet zo ^^.


    -

    Ik vind het ook vreemd,ik bedoel als je iets wil worden moet je er voor leren.Ik wil argeomloog worden,dus ik moet leren.Ik snap die mensen gewoon weg niet niet.

    Als ik heel eerlijk ben vind ik het leuk om te leren,als het me intreseert.Ik kijk nu numbers en dat vind ik zo leuk wand je leert er best veel van(over wiskunde).

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 21:20 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NocteObscura schreef:
    Iedereen heeft wel eens geen zin om huiswerk te maken. Dusja.
    Ze moet het zelf weten, maar ik heb er ook wel eens geen zin in en doe ik het niet, maar in m'n achterhoofd weet ik dat het moet.
    Nou ja, ik doe VWO, dus ik zou hard moeten werken, maar ik doe het niet. I don't care hoor. Ik kan ook naar havo gaan, mij best. Mij boeit het niet zo ^^.

    Ik studeer soms ook niet, maar zij studeert nooit, en ze doet haar best nooit.
    Ze vind me een 'nerd' omdat ik in de klas een keer m'n hand opstak.:8


    - hoi ;D

    Euh.... ik leer alleen als het écht moet :X
    Maar jou instelling is eigenlijk wel heel erg goed, hoor:D

    Ik leer ook nooit? ._.
    Dat is gewoon motivatie enzo, en ja die heb ik niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    Ik vind het ook vreemd,ik bedoel als je iets wil worden moet je er voor leren.Ik wil argeomloog worden,dus ik moet leren.Ik snap die mensen gewoon weg niet niet.


    Kijk. Sommige mensen geven snel op, bijvoorbeeld als iets niet lukt, gaat het zo vervelen.
    Anderen gaan ervoor, en doen hun uiterste best om hun doel te bereiken.

    Maar iedereen heeft weleens gedacht van; 'Nu heb ik geen zin meer hoor', terwijl er nog maak- en/of leerwerk te doen was.

    Het is heus niet zo dat als je een keer een onvoldoende haalt opeens niet meer kan worden wat je wilt worden.


    -

    Moustache schreef:
    (...)
    Ik studeer soms ook niet, maar zij studeert nooit, en ze doet haar best nooit.
    Ze vind me een 'nerd' omdat ik in de klas een keer m'n hand opstak.:8


    Dat komt misschien omdat ze jaloers is dat jij gewoon jezelf overhaalt om te leren en het jou misschien makkelijk afgaat? ^^


    -

    ik ben het zo compleet met je eens!
    iedereen wil wel dat huiswerk niet bestaat , maar dat is nu eenmaal iets waar we allemaal door moeten :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Geesz schreef:
    Ik leer ook nooit? ._.
    Dat is gewoon motivatie enzo, en ja die heb ik niet.


    Me neither.


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Kijk. Sommige mensen geven snel op, bijvoorbeeld als iets niet lukt, gaat het zo vervelen.
    Anderen gaan ervoor, en doen hun uiterste best om hun doel te bereiken.

    Maar iedereen heeft weleens gedacht van; 'Nu heb ik geen zin meer hoor', terwijl er nog maak- en/of leerwerk te doen was.

    Het is heus niet zo dat als je een keer een onvoldoende haalt opeens niet meer kan worden wat je wilt worden.

    Ik heb ook wel eens geen zin,ik maak het ook wel eens niet en ik hbe vaak genoeg onvoldoendes,dat bedoel ik ook niet,ik kne iemand en die kan makkelijk vwo doen als ze haar bets zou doen maar dat doet ze niet.Ze leert nooit en ze is naar vmbo gegaan omdat haar vriendinen er heen gingen,die mensen snap ik niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het met je eens. Ik bedoel, je bent bezig met je toekomst. En ik zou graag een goede toekomst willen hebben.
    Maar daar komt jou vriendin nog wel achter.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik leer alleen mijn proefwerken, huiswerk vindt ik echt verschrikkelijk. Ik vind het niet echt nuttig om sommige dingen veel te vaak te doen ><.


    I am an idiot, I move.

    @ Exercitus

    Nee da's waar, daar heb je gelijk in.
    Maar ik leer heel vaak niet, en ik sta tot nu toe 3 onvoldoendes van de 28 cijfers of zo. Niet super goed vind ik, maar zelfs dát geeft me de motivatie niet. Tja.
    Maar de mensen die echt geen vinger naar hun huiswerk uitsteken,
    -een vriendin van mij die Havo/VWO doet, doet het ook niet-
    komen er later lekker achter.
    Die vriendin van mij schrijft haar slechte cijfers -dat zijnn er nogal wat- niet op haar cijferkaart. Sorry hoor, dat is echt niet normaal. ¬¬
    En als ze ziek is geweest en ze moet een proefwerk in halen, zegt ze dat gewoon niet weetje. ._.
    Best wel achterbaks is ze. ><


    -

    Bij mij is die motivatie in de klas zo slecht dat bij de eerste minuut we niet aanwezig zijn gelijk de leerplicht wordt ingelicht. ^^


    blame the bully.