• Mijn kat is jarig :Y) En om hem ook echt ouder te laten worden moet je zo'n verjaardagstaart neerzetten (Birthday Inferno Birthday Cake), ik heb die gekocht, maar ik kan hem dus niet plaatsen :/ Op Google kan ik er niks over vinden. Weet iemand wat ik kan doen? D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alis volat propriis.

    Je kan hem niet plaatsen omdat?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Je kan hem niet plaatsen omdat?

    Geen idee :l Er staat gewoon overal: "Kan niet." Hoe moet iemand dan ooit ouder worden x3


    Alis volat propriis.

    Trilogy schreef:
    (...)
    Geen idee :l Er staat gewoon overal: "Kan niet." Hoe moet iemand dan ooit ouder worden x3

    Je moet het op een bijzettafeltje of tafel doen, volgens mij.
    Je doet het vanuit de inventaris, toch?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op de kat klikken en dan de optie 'opgroeien'?


    I am an idiot, I move.

    @ Illuminati
    Ja klopt, alleen dat kan ook al niet, ik kan het serieus nergens zetten ;l Ik heb het via inventaris geprobeerd en ook via de catalogus, maar dan kan het ookal niet t.t'
    @ Rothko
    Dat kan niet x'D Op de mijne tenminste in ieder geval xd


    Alis volat propriis.

    Hmmh, ja dan zou ik zelf moeten kijken ofzo, maar dat kan natuurlijk niet x'D. Maar wel raar dat het via de catalogus ook niet kan.. Het vakje dat normaal groen wordt, blijft nu rood dus?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ Illuminati
    Yep D:
    Maar het is me gelukt met zo'n moveobjects cheat, had het liever zonder gedaan want ik vind cheats nogal doelloos xd Maarja, deze keer moest het maar even ;p


    Alis volat propriis.

    simsforum.nl/forum

    Daar heb je hele knappe koppen die je kunnen helpen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ohja, moveobjects is heel erg handig (: Maar dan moet je opletten of je sims de taart ook nog kunnen gebruiken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een goede tip voor je, gebruik deze cheat (CTRL+SHIFT+C)
    testingCheatsEnabled true (en testingCheatsEnabled false om hem ongedaan te maken).
    Je klik met de rechtermuisknop op de kat en dan kies je voor de keuze: Volgende levensfase. Zo wordt je kat ouder.

    Misschien heb je hier iets aan. (flower)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."