• Hai! Ik weet niet of hier al een topic over is of of wat ik nu zeg heel stom is, maar ik kan dus geen credits kopen via de sms.
    Dit vind ik erg jammer want dit is eigenlijk de enige manier waarop ik Credits kan en mag kopen (mag van mijn ouders), Ik hoop dus dat het snel wel weer kan. Heeft iemand hier ook last van en heeft iemand hier misschien wat info over?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Klik.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is al vaker gezegd, er waren heel wat problemen met die betaalmethode, net als bellen.
    Daarom zijn ze tijdelijk even uitgeschakeld en ik denk niet dat iemand hier weet wanneer het wel weer toegankelijk is.
    Dit was ook voor mij de enige manier om GM af te sluiten, aangezien ik niet via een overschrijving wil betalen.

    Dus ik vrees dat je nog even moet wachten, Rutger is ermee bezig als ik me niet vergis.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dankjulliewel, ik snap het nu :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Kijk dan eerst of er een topic over, zo simpel!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Kijk dan eerst of er een topic over, zo simpel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Opgelost, slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.