• Ik moet voor school een sciencefiction verhaal schrijven maar ik kan maar niet op een titel komen. De titel moet Nederlands zijn, dat was jammer genoeg verplicht.

    Het is het jaar 2540 en de aarde is ten dode opgeschreven. Er is geen zon meer en de hele wereld is in een ijslaag veranderd. Bovendien de populatie mensen in drastisch gezakt door een soort van genadeloze griep. Elisabeth probeert te overleven in een klimaat dat overleven quasi onmogelijk maakt.


    Ex astris, sciencia

    Anyone?


    Ex astris, sciencia

    Ik kan niet echt iets bedenken, sorry.


    comfort in c h a o s

    Till death do us part?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    "Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren." - Huisregels Quizlet.

    In ieder geval. Ik vind 't lastig.
    -Zonloze wereld/Ijzige wereld.
    -Overlevingskracht.
    -Ijstijd van 2540.
    Of zo.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Accidental schreef:
    Till death do us part?

    De titel moet Nederlands zijn, hé. xd En ik kan ook niet meteen iets bedenken, sorry.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eurydice schreef:
    (...)
    -Overlevingskracht.
    (...)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    2540 misschien?


    comfort in c h a o s

    leven zonder leven?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zonloos?
    Oke, ik faal met titels bedenken xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Verloren hoop?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Koude overwinning?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik wil niet heel lullig doen, maar je kunt niet leven op een wereld zonder zon.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Austen schreef:
    2540 misschien?


    I solemny swear I'm up to no good.

    Eurydice schreef:
    "Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren." - Huisregels Quizlet.

    In ieder geval. Ik vind 't lastig.
    -Zonloze wereld/Ijzige wereld.
    -Overlevingskracht.
    -Ijstijd van 2540.
    Of zo.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Wandering schreef:
    Ik wil niet heel lullig doen, maar je kunt niet leven op een wereld zonder zon.