• Deze poll heb ik aangemaakt door de volgende quote uit dit topic.

    Ik denk niet dat heel veel mensen mij hiermee kunnen helpen omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn

    Daardoor ben ik nieuwsgierig geworden naar de geaardheid van Quizlet en heb ik deze poll aangemaakt.

    Klik hier om naar de poll te gaan

    Ik heb me begrenst op hetero, zelfde geslacht en bi-seksueel, omdat ik anders bezig blijf met opties toevoegen. Als je bijvoorbeeld op karakter voelt, val je gewoon op beide geslachten.
    ______________________________________________

    Het resultaat na ongeveer 3 weken is toch wat anders dan ik had verwacht. Heel eerlijk gezegd had ik verwacht dat er mee anders georienteerde mensen op Quizlet zitten dan heteroseksuelen, but I was wrong as it seems.

    The results
    1. "Heteroseksueel" met 62.7% van alle stemmen.
    2. "Ik weet het niet zeker" met 16.7% van alle stemmen.
    3. "Biseksueel" met 15.9% van alle stemmen.
    4. "Homoseksueel" met 4.8% van alle stemmen.
    5. "Aseksueel" met 0.0% van alle stemmen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die quote viel me ook al op. Volgens mij zijn er nog best wat bi-/homoseksuelen hier, maar goed, dat baseer ik ook alleen op een vaag vermoeden...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 22:26 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Die quote viel me ook al op. Volgens mij zijn er nog best wat bi-/homoseksuelen hier, maar goed, dat baseer ik ook alleen op een vaag vermoeden...

    Dat gevoel had ik dus ook, daarom wilde ik het nu gewoon weten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Die quote viel me ook al op. Volgens mij zijn er nog best wat bi-/homoseksuelen hier, maar goed, dat baseer ik ook alleen op een vaag vermoeden...
    Ik dacht net hetzelfde.
    Ik ben hetero trouwens. Heb wel al eens om te lachen met een meisje gekust, maar ik voel me er niet door aangetrokken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik dacht net hetzelfde.
    Ik ben hetero trouwens. Heb wel al eens om te lachen met een meisje gekust, maar ik voel me er niet door aangetrokken.

    "om te lachen"? Dat lijkt me best kwetsend voor dat meisje, maar goed, kan zijn dat ik het verkeerd opvat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    "om te lachen"? Dat lijkt me best kwetsend voor dat meisje, maar goed, kan zijn dat ik het verkeerd opvat.
    Nee, zij is ook hetero. Er werd dus niemand gekwetst. Het was eigenlijk gewoon om de jongens wat te plagen. Het was ook niet dat ik haar de hele avond heb binnen gedraaid ofzo. Het was gewoon eenmalig en er zat niet echt iets achter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wiarda schreef:
    Die quote viel me ook al op. Volgens mij zijn er nog best wat bi-/homoseksuelen hier, maar goed, dat baseer ik ook alleen op een vaag vermoeden...

    Ik had het ook gezien...
    Ik ben hetero, maar ik ben wel benieuwd hoe het is om met een meisje te kussen..


    Valar Morghulis.

    Gestemd. ^^
    Op korte tijd toch al 6 biseksuelen.


    Take me to wonderland

    Volgens mij ben ik hartstikke hetero, maar ik ben ook al 17 jaar single :') Haha nee, voel me niet aangetrokken tot meiden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    persoonlijk ben ik het niet eens met het "ik denk niet dat veel mensen mij kunnen helpen omdat de meeste mensen hier niet bi of iets anders zijn" want ik denk persoonlijk dat je altijd advies kan geven, daarvoor hoef je denk ik niet op datzelfde geslacht te vallen als het persoon dat je advies geeft..
    Maar dat is mijn mening hoor :Y)

    OT: ik heb gestemt =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Waarom staat er geen vierde optie zoals 'ik weet het nog niet zeker 'tussen? Dat is de enige die ik mis.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 22:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou ja, ik weet dit nooit zo goed. Ik ben al een aantal keren verliefd geweest en dat was altijd op jongens, en ik voel me eigenlijk ook alleen aangetrokken tot jongens. Maar aan de andere kant, zou ik niet heel vreemd opkijken als ik me ooit eens een keer aangetrokken tot een meisje voel en dat is eigenlijk puur omdat ik vooral op iemands innerlijk val. Ik vind het sowieso altijd zo gek om te zeggen dat je op een geslacht valt in plaats van op een persoon, maar dat is misschien mijn eigen vreemde mening. ;p
    Anyway, vooralsnog hetero, maar misschien dat, dat ooit wel eens anders kan worden, daar kan ik niks over zeggen. Ik heb gestemd op hetero, overigens.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 22:53 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Avarosa schreef:
    (...)Nee, zij is ook hetero. Er werd dus niemand gekwetst. Het was eigenlijk gewoon om de jongens wat te plagen. Het was ook niet dat ik haar de hele avond heb binnen gedraaid ofzo. Het was gewoon eenmalig en er zat niet echt iets achter.

    Haha okay. :Y)
    Avarosa schreef:
    (...)Nee, zij is ook hetero. Er werd dus niemand gekwetst. Het was eigenlijk gewoon om de jongens wat te plagen. Het was ook niet dat ik haar de hele avond heb binnen gedraaid ofzo. Het was gewoon eenmalig en er zat niet echt iets achter.

    Haha okay. :Y)

    EDIT: Toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hetero (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ubiquitous schreef:
    Volgens mij ben ik hartstikke hetero, maar ik ben ook al 17 jaar single :') Haha nee, voel me niet aangetrokken tot meiden.

    HAHAHA story of my life ;d


    effort never betrays you

    Pfft, idk. :'D Vermoedelijk iets in de richting van demi/grey ace en bi, dus heb ik dat laatste maar ingevuld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan