• En dan het liefste een verhaal dat nog geen 100 abo's heeft en bij elk hoofdstukje om een kudo smeekt. (:

    Ik heb een paar eisen. Ten eerste lijkt het me logisch dat het in normaal Nederlands [of Engels] word geschreven. Ik wil een origineel verhaal. Dus kom niet aan met een plot die ik vanaf hoofdstuk een kan bedenken.
    Seks mag, maar ik hoef geen compleet seks verhaal te lezen.

    Overige eisen:
    - Fanfiction mag, maar dan alleen over
    1D, [géén bromance] HP [géén drarry] Justin Bieber [als het verhaal echt boeit.] en misschien Twilight.

    - Onbekende verhalen
    Geen pro ana.

    Nou, kom maar op ;-]



    Gelieve de link met een korte samenvatting of zo iets in dit topic zetten (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ---

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 12:47 ]


    Weird is Wonderful.

    Hanne Lauwers is 16 jaar en houd een dagboek bij, lees hier wat ze allemaal meemaakt in haar leven (:


    Extract:
    Hij mag een plant dan uitertst interessant vinden, voor mij blijft een plant een levenloos ding dat ons zuurstof bezorgt. Anyway. Ik begon dus een tekening te maken, zeer subtiel overigens, al zeg ik het zelf maar op de één of andere manier merkte Mister Frog toch dat ik niet met zijn les bezig was.


    link


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    When a vampire comes to Hogwarts [DM]




    50 years ago,
    a family was killed.
    He thought they all were dead.
    But the girl was still alive.
    And now, she's back.
    With just one mission.

    Revenge!


    When a vampire comes to Hogwarts


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Between space and earth || Seth Clearwater


    I don't know when I lost my mind
    Maybe when I made you mine
    I don't know when I lost my mind
    Maybe It was every time.




    Ik kan nog niet veel zeggen over de verhaallijn, ik wil namelijk alle kanten op kunnen, maar het gaat over Sky, een meisje dat tijdens de zoektocht naar zichzelf steeds meer word opgeslokt in haar verleden, en dingen die te maken hebben met de oude Indianen uit La Push.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 11:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    heee!!

    Ik ben ook een groot 1D fan! en heb er idd ook een verhaal over geschreven misschien dat je die wil proberen?!(flower)




    One girl with a little luck. The dream of two girls came true. These five boys changed their lifes. And they are ready to have some fun!












    o Started at 5 february 2012.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o it's more fun than love story
    o One Direction exist.
    o It's fiction, not based on reality.
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    http://www.quizlet.nl/stories/75957/famous-friends-and-fun--one-direction/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    Genre: Thriller, Onbekende personen, drama.

    YOU HAVE 24 HOURS
    Are they on time? Will they survive?

    'We have to save ourselfs.'
    'Stop it, dumbass. You don't understand it. We're all going to die.'


    Click here if you want to.. but be aware.


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    I just facking want you // Zayn Malik
    ~ One Direction bestaat
    ~ Zayn Malik fanfiction, géén bromance
    ~ Hopelijk ga je het lezen
    ~ Abo's zijn ook welkom(flower)

    Justin Bieber Story (:
    'xoxo


    And you made me love a little less.

    -

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 11:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling



    Coffee, Curls and Crazy Times. || One Direction.


    'Don't wait for the inspiration, be the inspiration.'


    One girl, one contest, and one passion for writing.
    She has got one chance to prove she's the best of all the others.
    The price?
    A job as writer at one of the best sellend magazines world wide.
    But what if five boys come into her life, and show her how wonderful life could be without the pressure of being the best?
    Would she listen to them? Or would she make her dream come true?





    Misschien lijkt je dit leuk? ;$

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 11:34 ]


    Sometimes, I pretend to be normal. But it gets really boring. So I go back to being me.

    Don't give up the fight || One Direction one direction
    What the hell were you thinking! ASSHOLE! onbekende personen
    :P need abo's


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Twilight fanfics op mijn profiel :)
    Zonder gesmeek en dergeljke ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Dromen zonder angst



    Daar sta je dan, te wachten op je volgende klant.
    Er wordt op de deur geklopt. 'Binnen.' zeg ik.
    De deur gaat open en in de deuropening staat...
    weer een dikke vette duitser die zin heeft in seks.

    Dit verhaal gaat over Antje van Boven, een joods meisje van 15. Ze wil graag vrij zijn en de wereld zien, maar de Duitsers bezetten Nederland en haar ouders laten haar niet gaan. Dan wordt, als Antje niet thuis is, haar familie meegenomen naar een concentratiekamp. Samen met Trijntje, wiens vader een NSB'er is en joden verraad voor geld, gaat ze weg. Ze komen een heel eind, totdat Antje wordt opgepakt door de Duitsers. Ze weten dat ze joods is. Iemand heeft haar verraden.
    Antje wordt naar het kamp Auschwitz gebracht, maar daar gebeurt niet wat de Duitser beloven dat er met haar gebeurt..