• En dan het liefste een verhaal dat nog geen 100 abo's heeft en bij elk hoofdstukje om een kudo smeekt. (:

    Ik heb een paar eisen. Ten eerste lijkt het me logisch dat het in normaal Nederlands [of Engels] word geschreven. Ik wil een origineel verhaal. Dus kom niet aan met een plot die ik vanaf hoofdstuk een kan bedenken.
    Seks mag, maar ik hoef geen compleet seks verhaal te lezen.

    Overige eisen:
    - Fanfiction mag, maar dan alleen over
    1D, [géén bromance] HP [géén drarry] Justin Bieber [als het verhaal echt boeit.] en misschien Twilight.

    - Onbekende verhalen
    Geen pro ana.

    Nou, kom maar op ;-]



    Gelieve de link met een korte samenvatting of zo iets in dit topic zetten (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    United States, 1814.
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de oorlog. Ze moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.


    I found heaven on earth
    You were my last my first
    You are my heaven on earth
    You are my hunger my thirst

    Link






    Merel leeft gelukkig, heeft vriendinnen, vader, moeder, lief (irritant) zusje en een grote broer.
    Ze heeft een grote crush op een leuke jongen op school, maar ze durft hem totaal niet aan te spreken.
    Tot ze opeens een rare bubbel ontdekt onder haar borst. Ze gaan ermee naar de dokter en die stuurt hen direct naar het ziekenhuis. Na veel testen en prikken mag ze eindelijk het ziekenhuis verlaten.
    Na twee weken komt ze thuis en vindt ze haar moeder in tranen met een brief van het ziekenhuis.
    Merel heeft kanker. Alvleesklierkanker.


    ~ I had a happy life, until I heard that I had a terrible disease. It was the worst day of my life. ~

    Link


    Deep inside, I've never felt alive

    Twijfels

    Phillip is zelfverzekerd, misschien zelfs wel een beetje té. Hij houdt waanzinnig van sporten, vooral van hockey, en vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Maar verliest hij de écht belangrijke dingen van het leven niet een beetje uit het oog?
    Luke heeft nog nooit zo met zichzelf overhoop gezeten. Hij heeft gevoelens voor zijn beste vriendin en het lukt hem maar niet om die uit zijn hoofd te zetten. En wat als een rare roddel over hem en Willemijn zijn leven overneemt?
    Carl wil later graag politicus worden. De debatclub en zijn cijfers zijn de belangrijkste dingen uit zijn leven. Maar draaft hij niet een beetje door in zijn fanatisme?
    Willemijn is een onzeker meisje, dat niets liever wil dan bestáán. Zal het haar lukken haar ware ik naar buiten te laten?
    Emma is de beste vriendin van Willemijn. Ze hebben samen al veel meegemaakt, maar omdat ze in verschillende jaarlagen zitten en elk hun eigen leven leiden is het moeilijk om hun vriendschap te behouden. En dan is er ook nog die hondsbrutale en irritante Phillip - om over haar cijfers nog maar te zwijgen... Kortom, een spannende periode voor Emma. Krijgt ze het voor elkaar alles weer op de rails te hebben voor het einde van het schooljaar?
    Elle wordt door vrijwel iedereen van de school gezien als "perfect" en heeft daar behoorlijk veel moeite mee. Weten ze dan niet dat het niet mogelijk is om perfect te zijn? Ze besluit het oordeel van iedereen te veranderen, maar zal dat haar lukken, of blijft de enorme druk op haar schouders?

    Niet zo'n hele korte samenvatting, maar ik hoop dat je het toch wat vindt! Het zou me echt helpen als meer mensen het gingen lezen, haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:26 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    http://www.quizlet.nl/stories/76340/vampire-direction/

    Ik denk dat deze wel origineel is, het gaat over 1D die in vampieren veranderen.
    - nederlands geschreven.
    -gebaseerd op twilight
    have a look? (:


    nothing is true, everything is permitted.

    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/

    Verassend plot, dat zeker. Ik weet zelf nog niet eens wat er precies komen gaat! ^^


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    Misschien de mijne:http://www.quizlet.nl/stories/73396/i-can-see-your-love-in-the-moonlight/

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    Ben er pas net aan begonnen...


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    Link voor als je hem wilt lezen


    Vijf gezinnen.
    Vijf vriendinnen.
    Een Eetclub.

    Wanneer Amanda samen met haar man Niall en dochter Macey naar een luxe villabuurt verhuist, ontmoet ze al snel nieuwe vrienden, die samen een eetclub hebben. Van de buitenkant is hun leven perfect. Maar is dat ook wel echt zo? Wanneer er twee verdachte zelfmoordpogingen in een week worden gepleegd, komt Amanda er achter dat de vriendinnen niet alleen geheimen hebben voor haar, maar ook voor elkaar.
    Niets is wat het lijkt.


    - Gebaseerd op De Eetclub.
    - Met One Direction.
    - Speelt zich af in 2025, One Direction is 30+.
    - Neem een abo alsjeblieft, ik waarschuw niet.


    Tell me about it, stud.

    Misschien is dit iets voor jou?


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:31 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    mmm allemaal onder de 10 hoofdstukjes maar ze staan een beetje stil, binnenkort ga ik er weer hard aan schrijven(:
    http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/
    deze is niet 16+ ook al klink de titel wel zo, tja kan miss een beetje 16+ in komen maar ik ben pas bij hf 10.. romantiek en drama.. haha zoals de titel al zegt one direction fan fic(:
    http://www.quizlet.nl/stories/65194/the-clock-is-counting-down-so-lets-turn-it-back-up-niall-james-horan/
    haha deze ben ik net mee begonnen nouja allang mee begonnen maar er staan pas 2 hf's op.. binnenkort ga ik daar wel verder mee(:
    en ik heb nog één verhaal maar die is geheel 16+.. nu nog niet hoor want daarbij ben ik ook pas bij 4 HAHA :$
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

http://www.quizlet.nl/stories/79124/were-hoping-for-the-best-but-expecting-the-worst--liam-payne/
Deze misschien?
:)


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~




You made me believe
In myself
In real friends
In a true love

But was it just a game?


http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer