• Ik wil iets anders met mijn haar, en ik zat te denken aan het kapsel van Cher Lloyd. Wat denken jullie?

    Mijn haar nu:



    Cher:




    To infinity and beyond •

    Nee, gewoon nee.


    i put the fun in funeral

    Nee, dus echt niet.
    Ik denk ten eerste niet dat het jou zal staan en dat kapsel is gewoon afschuwelijk.
    Ik vond echt dat Cher zo'n mooi haar had en dan zag ik dat kapsel in die ene clip. Nee, zelf vind ik het afschuwelijk (:
    Maar als jij het echt leuk vind en er al van overtuigd bent het te doen, dan gewoon doen.
    Je hebt trouwens heel mooi haar voor zover ik kan zien, maar het is volgens mij ook niet volumineus genoeg daarvoor

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat het er heel anders uit ziet dan je denkt dat het eruit gaat zien.
    Maar als je het echt wil, zou ik het gewoon doen en zien wat het wordt. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb daar ook heel lang over getwijfeld maar uiteindelijk heb ik besloten om het niet te doen. Gewoon uit praktische redenen. Het duurt heel lang voordat het weer gelijk is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nope, ik zou het echt niet doen. Op die foto ziet het er leuk uit, maar in het echt kan het zwaar tegenvallen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ALTERMOON schreef:
    Nee, gewoon nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ALTERMOON schreef:
    Nee, gewoon nee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat het wat je haar betreft wel kan, maar dat zo'n kapsel erg onpraktisch is omdat de 'scheiding' te ver opzij zit en het erg ongelijk is en het korte niet lang mooi blijft en langduurt voor het weer aangegroeid is. Ik zou het niet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ALTERMOON schreef:
    Nee, gewoon nee.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    That's a no go for me. ^^ Maar je moet het zelf weten.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Oh nee, dat zou ik dus echt nooit doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ///

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 21:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee niet doen! Je hebt prachtig haar en dat zal verspild worden aan zo'n lelijk kapsel.


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Niet doen! Je hebt echt heel erg mooi lang haar en dat wordt alleen maar verknoeid door zo'n kapsel. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het heel erg mooi! Ik wilde het met mijn haar ook doen, maar helaas heb ik daar niet het juiste haar voor.

    Er zijn wel een paar nadelen aan dit kapsel.
    - Als het haar aan die kant, waar het kortgeschoren was, langer begint te worden (omdat je opnieuw lang wilt), gaat het een lange tijd op niets trekken.
    - Misschien dat je het na enkele weken alweer beu bent.
    - Het is vrij alternatief. Niet dat daar iets mis mee is, maar je moet wel tegen starende blikken kunnen dan.


    If we had not a soul, music would have created it.