• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    'Uhm, dank je,' mompelde ik ongemakkelijk.
    Alsof ik nog niet rood genoeg was van het huilen, dat maakt een aantrekkelijke, oudere jongen zo'n opmerking! Ik glimlach, haal mijn vingers door mijn verwarde haar en hef mijn hoofd op. Laat geen angst zien, tranen mogen, maar blijf iedereen aankijken en glimlach, het lukte nog ook. Dankbaar glimlachte ik naar Jonah, ik had geluk met hem...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik moet gaan leren](doeg):|(huil)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Castor Pollux Solace || District 12
    "Nee, als het kon was ik allang uit het raam gesprongen" zeg ik grijzend.
    "Als is hier zo groot, netjes en nep" zeg ik "zelfs de mensen, ik weet bijna zeker dat de helft het leukt vind om te zien hoe de kinderen uit districten elkaar moeten vermoorden" mompel ik erachter aan en wens dat ik weer terug was in district 12, het kleine arme district dat ik thuis noem.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Aphrodite Elizabeth Haliburton - district 6
    ik zie Jonah en Freya hand in hand lopen en ik voel een steek in mijn buik. 'lisa, waar ben je mee bezig? je kan niet verliefd worden op je vijand!' zegt dat irriante stemmetje in mijn hoofd weer. ík ben niet verliefd' mompel ik, maar meteen twijfel ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik begi te grinniken. 'Hier nog een. Het is alleen jammer dat je geroosterd wordt als je een poging doet.'
    Ik knik instemmend. 'Vind ik ook. Veel te nep. Heb je hun mode wel eens bestudeerd? Wat is er nou mooi aan een groene of paarse uit? Dat begrijp ik echt niet.'
    De lift vliegt omhoog. Ik hoor een 'pling!' en de liftdeuren glijden open.
    De Eetzaal is prachtig versierd.

    [Vinden jullie het fijner om nog een topic in het Capitool's gebouw door te brengen of het volgende topic al de Arena in te gaan?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ik vind het capitool gebeuren wel leuk, eigenlijk]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:26 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Capitool.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik heb op het moment echt geen inspiratie =S Maar ik ga naar bed, voel me de hele dag al niet zo lekker en heb op dit moment ook hoofdpijn.
    En ja ik wil nog wel een dag in het Capitool, nog wat meer kletsen met iedereen enz ;D]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:28 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik ga even de serie 24 kijken!]

    [capitool, nog voor wat pacten en sommigen hebben nog amper geschreven...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Iemand die mentor van 1 wil zijn?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik wil wel. :3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Eigenlijk wil ik wel, maar ik heb het veel te druk met 3 andere personages..., zucht]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Mhihi, Marina, aangezien jij geen medetribuut en mentor hebt, moet Ivy dan maar naar je toekomen? Ik schrijf zo weer voor Nolan :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.