• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Is goed! Als mijn mede tribuut nou eens reageert.. pff]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Wie het eerste -Is vergeten wat daarna komt- Is goed Desire.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Is de mijne al dood, het meisje van 5...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mira Johnson || Mentor District 1 ||
    Fluitend wandel ik door het Capitools gebouw, op zoek naar mijn 2 tributen die ik moet coachen gedurende deze spelen.
    Ik besluit om maar naar de bijeenkomst te gaan, misschien zouden ze daar zijn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Ik krijg geen antwoord. Waarschijnlijk is Mita er nog niet eens, dat ben ik inmiddels wel gewend. Ik gaap en open de deur langzaam. Ik stap naar binnen en kijk om me heen. In het midden van de kamer stond een lange tafel en de muur was grijs geschilderd. Recht tegenover de deur bevond zich een raam dat uitkeek op de tuin van het gebouw. Ik glimlachte gelukzalig en nam plaats op een stoel.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Eerst Nolan :3]
    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Het Capitool weet wel hoe ze mensen moeten martelen, hè? Wat een vreselijke film.'
    Ik ga zitten op de grootste stoel, en Freya en Jonah nemen plaats op de stoelen tegenover mij.
    'Goed. Hebben jullie al betrouwbare bondgenoten in gedachten? En hebben jullie al vrienden gemaakt?' vraag ik nieuwsgierig.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik vind het moeilijk om verder te schrijven omdat er niemand anders uit district 6 is gemaakt]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik loop ook naar de vergaderzaal, omdat ik verwacht dat mijn tributen daar moeten zijn. En ook hun mentor zal er wel zijn. Maar nee hoor, ik zie alleen Yoëlla.
    'Hoi! Zijn je mentor en je medetribuut er nog niet?' vraag ik verbaasd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik heb ook nog niet gepraat met mijn districtgenoot. Je moet ook een beetje in je eentje kunnen improviseren. Ik heb in mijn tiende (lange) post pas met iemand gesproken.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ivy komt naar me toe. Automatisch begin ik te glimlachen, ze lijkt als enige aandacht voor met hebben.
    'Nee,' zeg ik wat beduusd bij haar vraag. Op dit moment voelde het een beetje alsof ik er alleen voor stond.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [dat weet ik wel, maar nu hebben we die verplichte mentor tribuut gesprekken]
    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik loop maar een beetje rond te dwalen en ik krijg de beelden van de avond niet uit mijn hoofd. de moorden, de hoge gil, Jonah die Freya's hand vastpakt. ik wordt duizelig en ga weer even op de grond zitten. ik trek mijn schoenen uit en kijk naar de blaren. ik loop weer verder, maar laat de schoenen staan, die vind een avox wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik grijns.
    'Niet? Raar, het is wel érg opstandig om op dit soort momenten het Capitool niet te gehoorzamen,' glimlach ik.
    Ik weet ook wel dat de opstand is onderdrukt, en er nog steeds mensen door blijven vechten, maar het lijkt mij in ieder geval niet zo handig om de bevelen van het Capitool te negeren.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:04 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik zwijg en kijk even neergeslagen naar de grond. Vervolgens laat ik mijn blik de kamer doorglijden. De meeste mensen zijn opgedagen van de districten en zijn in gesprek of maken een kort babbeltje, waar ik absolúút geen zin in had.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Dromerig zat ik mijn mentor aan te kijken toen ik merkte dathij tegen me praatte, waarom was hij ook al weer zo knap?
    'Jonah heeft zeker nieuwe vrienden gemaakt,' glimlachte ik plagerig.
    'Maar we praten vanavond wel voor we gaan slapen, er zijn hier te veel pottenkijkers naar mijn gevoel,' fluisterde ik tegen de 2 mannen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Mmmmmm, hoe is het eigenlijk bij jou thuis?' vraag ik in een poging het gesprek op gang te houden, aangezien Yoëlla zwijgend naar de grond staart.
    Ik zucht, en kijk verwachtingsvol naar de deur. Waar bléven ze nou?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.