• Make-up
    Iedereen weet wel wat het is, maar nou vroeg ik me af hoelang doen jullie erover.? Om je op te maken.En wat gebruik je zoal.

    Oke het ligt er bij mij dus aan, als ik nog tijd zat heb s'ochtends doe ik alles, mascara eyeliner oogpotlood oogschaduw en lipgloss, als ik geen tijd meer heb alleen een beetje eyeliner..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    uhm... ik doe er 5 minuutjes over?

    Pfft wat een gedoe.. Gebruik het geneens XD

    gaat jeuken


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ongeveer 5 minuutjes. En dan gebruik ik alleen eyeliner, mascara en een beetje lipgloss

    Hangt er van af.Als ik veel tijd heb of ni.Als ik dus ni veel tijd heb maar 5 minute ofso.
    Anders kan ik er wel 20 minute over doen.En dan gebruik ik bruine creme,oogschaduw,eyeliner,oogpotlood,mascara en lippestift

    kwartiertje tot 20 minuten ,
    is te zien wat ik doe eigenlijk xD


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    7min. Ik gebruik: Mascara,oogpotlood,eyeliner en eyeliner stift


    Music is the new sex

    is te zien, als het voor een feest is best lang, maar gewoonlijk 5 minuten


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    0 ^^
    make-up draag ik nie, het kost me veelsteveel tijd 's ochtends und als het regent loopt het toch weer uit want ik moet 12 km fietsen O.o


    when words fail, music speaks.

    0 ^^
    make-up draag ik nie, het kost me veelsteveel tijd 's ochtends und als het regent loopt het toch weer uit want ik moet 12 km fietsen O.o
    \Ja oke ik dus niet zo lang, maar ik gebruik ook alles waterproef, en dat is ook wel weer lastig want als je dan eens uitschiet is het best moeilijk af te halen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)\Ja oke ik dus niet zo lang, maar ik gebruik ook alles waterproef, en dat is ook wel weer lastig want als je dan eens uitschiet is het best moeilijk af te halen.

    idd en ik ben daar ook nie goed in en je ziet meoge toch niet want me haar zit er voor ^^


    when words fail, music speaks.

    (...)
    idd en ik ben daar ook nie goed in en je ziet meoge toch niet want me haar zit er voor ^^

    Ja kijk dan heb je er ook niets aan.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    3 minuten .. oogpotlood, mascara, lipgloss, eyeliner n__n


    Because Nobody Love's

    Gebruik ik niet^^
    Heb er geen goesting in om half slapend me gaan op te maken, want dan mislukt het toch^^
    Nja heb eigenlijk ook nooit goesting om me op te maken x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk ongeveer 10 minuten. Ik gebruik; oogpotlood, en dan ook óp mijn ooglid. En mascara, en poeder. Is niet echt veel, maar toch doe ik er zo lang over. x)

    Uhh meestal kleine 10 min.

    1 -Fondation
    2 -een huidkleur oog schaduw
    3 -wimper krullen
    4 -Extra lange maskara op doen
    5 -eyepensil ooglijn boven alleen
    6 - resjes eraf halen die zijn mislukt
    7 -lippenbalsem of een ligloss opdoen (aleen naturele lipgloss)


    ...