• Helloo people <'33

    Ik zoek naar nieuwe verhalen ! (:
    Opzich heb ik niet zoveel eisen, het ligt vooral aan de manier waarop je schrijft. Wat ik wel leuk vind, als er wat stories tussenzitten, die nog onbekend zijn ^^

    Dus, leef je uit ! Ik neem wel een kijkje.

    xoxoxoxox'


    LEGGO!

    probeer maar eens, misschien vind je het wat:


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Kiss from a rose
    - Romantiek
    - Deels Engels, deels Nederlands
    - Onbekende personen


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Between space and earth || Seth Clearwater


    I don't know when I lost my mind
    Maybe when I made you mine
    I don't know when I lost my mind
    Maybe It was every time.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    heee!!

    Ik ben een groot 1D fan.. maar dat deot er heel ffies niet toe.. zou je die van mij misschien willen proberen.. misschien vind je die wel leuk.
    ik ben nog niet heel lang bezig maar ik kan wel vlot schrijven!(flower)




    One girl with a little luck. The dream of two girls came true. These five boys changed their lifes. And they are ready to have some fun!












    o Started at 5 february 2012.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o it's more fun than love story
    o One Direction exist.
    o It's fiction, not based on reality.
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    http://www.quizlet.nl/stories/75957/famous-friends-and-fun--one-direction/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Life as we don't know



    Als op een dag Death Eaters in Diagon Alley aanvallen, komen Harry, Hermione, Draco Fred, George en Liz en Alice doormiddel van de viavia in de Mugglewereld terecht. Maar ze hebben geen geld, eten en extra kleding. Er zit maar één ding op; overleven met magie. Maar hoe zorgen ze ervoor dat niemand ze ontdekt, en wat als de Death Eaters op zoek zijn naar Harry en Draco? Komen de anderen daardoor ook in gevaar?

    En nieuw leven vol liefde, haat en verdriet. Zullen ze het overleven? Krijgen ze ooit weer het vredige leven op Hogwarts terug, of zitten ze voor altijd gevangen in de handen van Voldemort?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I just facking want you // Zayn Malik
    ~ One Direction bestaat
    ~ Zayn Malik fanfiction
    ~ Hopelijk ga je het lezen
    ~ Abo's zijn ook welkom

    Justin Bieber Story (:
    xoxo


    And you made me love a little less.

    ~Darkness A Rope And Duct Tape~
    http://www.quizlet.nl/stories/76895/darkness--a-rope-and-duct-tape/



    'In a dark room, my hands tied with rope and my mouth sealed with duct tape ..'
    ___________________

    'What do they want from me? I don't care, because I'm not gone stay here to find out'
    ___________________

    'I lost my memory and the only thing I can remember is a phone number .. but I don't know from who ..'
    ___________________


    Don't be like the rest of them, darling

    Your lord, my lord

    Het is het jaar 1701 en een jonge Brit verlaat Groot-Brittannië omdat hij alles heeft verloren en zet, samen met 2 vrienden, koers naar de nieuwe wereld.

    http://www.quizlet.nl/stories/77131/your-lord-my-lord/

    Genre: Historisch, avontuur, actie
    Aanbevolen leeftijd: Ik zelf beveel 14/15 jaar aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:55 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    mijn verhaal a brand new start, is nog maar net begonnen, het is een fanfiction van justin bieber en het staat op me profiel

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 18:37 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    Misschien is mijn story "Genocide" wat voor jou (:
    Sorry, heb op dit moment geen link.


    Not all those who wander are lost.

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa